کد خبر : 1702208 | 25 مرداد 1399 ساعت 15:53 | 55.8K بازدید | 3 دیدگاه

اگر بایرن مونیخ قهرمان شود

ضرر میلیونی از ناحیه کوتینیو؛ بارسا دست به دعا شد!

تبعات شکست سنگین بارسا از بایرن مونیخ همچنان ادامه دار است و در صورت قهرمانی باشگاه آلمانی، بارسا 5 میلیون یورو نیز ضرر خواهد کرد.

ضرر میلیونی از ناحیه کوتینیو؛ بارسا دست به دعا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان سال 2018 بود که بارسلونا بعد از مذاکرت مستمر و طولانی با باشگاه لیورپول موفق شد با هزینه 120 + 40 میلیون یورو فیلیپه کوتینیو را به خدمت بگیرد، اما دوران افت طولانی مدت و عجیب این بازیکن از همان ابتدای ورود به باشگاه بارسلونا آغاز شد.

 

 

1514801

 

 

فیلیپ کوتینیو هرگز در باشگاه جدید نتوانست دوران درخشش در لیورپول را تکرار کند و تنها یک سال و نیم بعد از انتقال به بارسلونا بود که به صورت قرضی و در تابستان گذشته راهی بایرن مونیخ شد. در طول یک فصل حضور در آلمان، مصدومیت های متوالی باعث شد فیلیپ کوتینیو قادر به تکرار روزهای خوش گذشته نباشد و در نهایت نیز بند خرید او فعال نشد و او به بارسا باز خواهد گشت.

 

 

1519714

 

 

شب گذشته در جریان بازی بایرن و بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ستاره برزیلی بهترین فرصت را برای اثبات ارزش هایش به آبی اناری ها پیدا کرد. او در یک ربع پایانی وارد زمین شد و توانست شکست بارسا را سنگین تر کند. گران قیمت ترین بازیکن تاریخ بارسا گل های هفتم و هشتم بایرن را به ثمر رساند و البته خوشحالی هم نکرد. کوتینیو به این شکل انتقام سختی از بارسا گرفت اما ضرر او به آبی اناری ها فقط از ناحیه گل ها نبود.

 

 

1519713

 

 

طبق ادعای دیلی میل، اگر بایرن مونیخ بتواند فاتح لیگ قهرمانان شود، بر اساس بندی در قرارداد کوتینیو با بارسا، باشگاه کاتالان باید 5 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کند. کوتینیو در واقع هنوز بازیکن بارسا محسوب می شود و مهم نیست او با پیراهن این تیم قهرمان اروپا بشود یا با پیراهن تیمی دیگر و در هر صورت بارسا باید به تعهد خود در قبال لیورپول عمل کند.

 

 

دیدگاه‌ها