کد خبر : 1702241 | 25 مرداد 1399 ساعت 17:31 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

پول قطری ها مانع از انتقال ستاره اسپانیایی به لاتزیو؟

به نظر می رسد که دریافت یک پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر و مشخصا السد تا این لحظه مانع انتقال داوید سیلوا به لاتزیو شده است.

پول قطری ها مانع از انتقال ستاره اسپانیایی به لاتزیو؟

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 34 ساله منچسترسیتی یعنی داوید سیلوا بعد از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به شکل آزاد از این تیم جدا خواهد شد؛ همچنین از باشگاه لاتزیو به عنوان مهمترین مشتری این هافبک اسپانیایی یاد شده است.

 

طی روزهای گذشته اکثر منابع ایتالیایی گزارش داده بودند که داوید سیلوا در آستانه انتقال به لاتزیو قرار گرفته و در این تیم سالیانه 4 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد و علاوه بر این یک جت اختصاصی نیز در اختیار این بازیکن قرار خواهد گرفت تا مشکلی برای سر زدن به خانواده اش در کشور اسپانیا نداشته باشد.

 

 

1273785

 

 

روزها یکی پس از دیگری می گذرد و هنوز هیچ خبر قطعی درباره انتقال داوید سیلوا به لاتزیو منتشر نشده است. اتفاقی که بعید به نظر می رسد که علت آن دریافت پیشنهاد از سوی دیگر باشگاه های ایتالیایی از جمله یوونتوس بوده باشد چرا که حالا کوریره دلو اسپورت مدعی شده که رسیدن یک پیشنهاد مالی بزرگ از لیگ ستارگان قطر باعث شده که سیلوا در انتقال به لاتزیو تردید کرده و شاید مسیرش را عوض کند.
همچنین به نظر می رسد که تیم قطری که خواهان داوید سیلوا شده، السد به سرمربیگری هم وطن او یعنی ژاوی هرناندز است.

دیدگاه‌ها