کد خبر : 1702249 | 25 مرداد 1399 ساعت 18:45 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری 8-2 بایرن بر بلوگرانا

ابراز همدردی تیاگو با هم تیمی های سابق در بارسا

تیاگو آلکانتارا از برد بایرن برابر بارسا خوشحال بود ولی ترجیح داد به احترام باشگاه سابقش واکنشی احساسی نداشته باشد.

ابراز همدردی تیاگو با هم تیمی های سابق در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته سنگین ترین شکست تاریخ خود در لیگ قهرمانان را پذیرفت و با قبول باخت 8-2 برابر بایرن با آرزوهایش در چمپیونزلیگ وداع گفت.

 

 

1519809

 

 

بارسلونا در هر نیمه 4 گل دریافت کرد و هرچند تیاگو آلکانتارا زننده هیچکدام از گل ها نبود ولی در میانه زمین برای مونیخی ها خوش درخشید. تیاگو محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست و سال 2013 این باشگاه را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. این روزها شایعات زیادی در مورد آینده او به گوش می رسد و گفته می شود به زودی راهی لیورپول خواهد شد.

تیاگو که پیروزی 8-2 بر بارسا را باور نداشت به خبرنگاران گفت:« این پیروزی پرگل برابر تیمی بزرگ همچون بارسلونا به ما اعتماد به نفس و اطمینان خاطر زیادی در مرحله نیمه نهایی خواهد داد ولی می دانیم که تاکنون تنها توانسته ایم به دور بعد صعود کنیم و هنوز فاتح جام نشده ایم. بازی با بارسا را مثل یک فینال جدی گرفته بودیم. در مجموع همه چیز مطابق میل مان پیش رفت و کاری که باید را انجام دادیم و از این بابت خوشحالم.»

 

 

1519810

 

 

تیاگو ادامه داد:« فصل را خوب شروع نکردیم و در یکی دو ماه ابتدایی نمی توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما با تغییر مربی روندمان بهتر شد و توانستیم به بهترین فرم خودمان برسیم و حالا هدف، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و سپس کسب قهرمانی است.»

 

تیاگو در مورد شکست سنگین بارسا گفت:« به احترام باشگاه بزرگ بارسلونا و دوستانم در این باشگاه، نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم ولی اطمینان دارم که بارسا از این شرایط خارج خواهد شد و باور دارم که این باشگاه بزرگ، به روزهای خوبش باز می گردد.»

 

 

1519811

دیدگاه‌ها