کد خبر : 1702397 | 26 مرداد 1399 ساعت 01:43 | 34.1K بازدید | 2 دیدگاه

شروع گلزنی سردار در ۲۱-۲۰۲۰

استارت آزمون برای آقای گلی در روسیه

زنیت سنت‌پترزبورگ با گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب برتری برابر روستوف شد.

استارت آزمون برای آقای گلی در روسیه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که برای دومین بازی پیاپی سردار آزمون را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در استادیوم روستوف مقابل روستوف قرار گرفت.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ که به دنبال کسب دومین پیروزی فصل مقابل تیم سه امتیازی روستوف بود، در دقیقه ۲۱ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و ضربه سر مالکوم که به دست مدافع حریف اصابت کرد، صاحب یک ضربه پنالتی شد.

 

سردار آزمون که هفته قبل موفق به گلزنی نشده و امیدوار به گلزنی برابر تیم سابق خود بود، در دقیقه ۲۴ پشت توپ ایستاد ولی ضربه پنالتی پنالتی او به پای دروازه‌بان روستوف اصابت کرد و تبدیل به گل نشد ولی در ریباند مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ توانست با شوت زمینی کار نیمه تمام خود را انجام دهد.

 

1520049

 

یاروسلاو راکیتسکی، مدافع زنیت سنت‌پترزبورگ در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد ولی در دقیقه ۸۷ این تیم توانست روی ارسال سانتوس و ضربه سر دیان لوورن، خرید جدیدش و مدافع سابق لیورپول به گل دوم برسد.

 

یاران آزمون که فصل را با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ولگوگراد شروع کرده بودند، برابر روستوف نیز به پیروزی با این نتیجه دست یافتند تا ۶ امتیازی شوند.

 

سردار که فصل قبل نمایش خیره کننده‌ای با به ثمر رساندن ۱۸ گل و کسب عنوان آقای گلی داشت، توانست مثل دو بازی رفت و برگشت سال گذشته برابر روستوف گلزنی کند و نخستین گل این فصل خود را به ثمر رساند.

 

1520050

دیدگاه‌ها