کد خبر : 1702426 | 26 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح لینه‌کر درباره فرصت‌سوزی کلیدی استرلینگ

گری لینه کر می‌گوید رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی بعد از فرصت سوزی کلیدی اش برای این تیم که نقش مهمی در شکست سیتی داشت احتمالاً تا صبح بیدار بوده و نخواهد خوابید.

توضیح لینه‌کر درباره فرصت‌سوزی کلیدی استرلینگ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیون رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد تا در کمال ناباوری از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازبماند. یکی از مهمترین اتفاقات این بازی فرصت عالی ای بود که رحیم استرلینگ در یکی از کلیدی ترین برهه های زمانی این بازی از دست داد تا نقش مهمی در شکست خوردن تیمش داشته باشد.

 

1520100

 

گری لینه کر در صحبتهای خود راجع به این فرصت سوزی استرلینگ می‌گوید گل نکردن آن موقعیت دشوارتر از گل کردنش بوده و استرلینگ احتمالاً شب را تا صبح به خاطر از دست دادن این فرصت بیدار بوده و نتوانسته بخوابد.

 

زمانی که تیم فرانسوی با نتیجه 2-1 از شاگردان گواردیولا پیش افتاده بود، رحیم استرلینگ که معمولاً بهترین گلزن سیتی است و در موقعیت‌های دشوارتر برای این تیم گلزنی می‌کند یک موقعیت ایده آل را از دست داد تا بازی به تساوی کشیده نشود. این گل اگر زده می‌شد می‌توانست ورق را به نفع شاگردان گواردیولا برگرداند. با از دست رفتن فرصت توسط استرلینگ‌، لیون جلو کشید و توانست یک گل دیگر به ثمر برساند و بازی را 3-1 به پایان ببرد.

 

لینه کر که بعد از بازی با شبکه بی تی اسپورت صحبت می کرد در این باره گفت: " استرلینگ در بهترین موقعیت برای ضربه زدن به توپ قرار داشت. می دانم رحیم امشب خوب نخواهد خوابید. بگذارید برایتان بگویم که چرا آن فرصت را از دست داد. چون برای ضربه زدن از قدرتی استفاده کرد که لازم نبود و بیش از اندازه بود".

 

1520102

 

لینه کر در ادامه گفت: " وقتی در چنین موقعیتی قرار دارید و می‌دانید دروازه بدون دفاع در جلوی شما است تنها راهی که می‌توان گل را از دست داد همین استفاده از قدرت بیش از حد برای ضربه زدن است. به این ترتیب است که توپ از بالای تیر افقی به بیرون می‌رود. او هم قدرت زیادی استفاده کرد و هم طوری ضربه زد که توپ از زمین بلند شد. ولی رحیم اگر حتی آنقدر محکم ضربه می‌زد توپش مسلماً گل می‌شد".

 

 

دیدگاه‌ها