کد خبر : 1702471 | 26 مرداد 1399 ساعت 13:22 | 116.1K بازدید | 13 دیدگاه

گزارش موندو دپورتیوو از تغییرات احتمالی رختکن بارسا

بارسا در آستانه خانه‌تکانی؛ نوکمپ سبک می شود

بارسا بعد از حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان به دنبال خداحافظی با چند بازیکن خود است و از سوارز، آلبا، راکیتیچ، اومتیتی و دمبله به عنوان نامزدهای خداحافظی نام برده شده است.

بارسا در آستانه خانه‌تکانی؛ نوکمپ سبک می شود

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه بعد از شکست تحقیرآمیز 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ خواستار تغییرات اساسی در ساختار این باشگاه شد. حالا موندو دپورتیوو در یادداشتی می‌گوید مدیریت بارسا هم دریافته که برای تغییر شرایط بغرنج این تیم چاره ای جز تغییرات اساسی وجود ندارد و یکی از آنها تغییر و تحول در رختکن تیم است.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید همه بازیکنان بارسا با احتمال ترک این تیم مواجه هستند و تنها کسانی که بلوگرانا به هیچ وجه آنها را واگذار نخواهد کرد تر اشتگن، دی یونگ و مسی هستند. البته از دو جوان آینده دار بارسا یعنی آنسو فاتی و ریکی پوچ هم به عنوان ستاره های غیر قابل واگذاری نام برده شده است. به غیر از اینها بقیه بازیکنان بارسا اگر پیشنهاد خوبی دریافت کنند قابل واگذاری هستند.

 

1520166

 

موندو به نقل از منابع خود می‌گوید احتمال واگذاری چند بازیکن بارسا از همه بیشتر است. لوئیس سوارز یکی از آنها است. او یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و احتمال دارد در ازای دریافت لائوتارو به اینتر واگذار شود. اومتیتی دیگر بازیکنی است که تا سال 2023 قرارداد دارد ولی مدیریت باشگاه خواهان مشخص شدن سریع‌تر سرنوشت او است. علاوه بر عملکرد ضعیف و مصدومیت‌های متعدد، بارسا از نوع رفتار اومتیتی هم ناراحت است. این شرایط عیناً در مورد دمبله هم صدق می‌کند.

 

درباره راکیتیچ هم از مدتها پیش مشخص بود که بارسا به دنبال واگذاری او است. این ستاره کروات خواهان پیوستن به سویا است ولی باشگاه سویا حاضر نیست مبلغ مورد نظر بارسا برای او را بپردازد.

 

اما آینده یوردی آلبا پیچیده تر از این خواهد بود. با اینکه آلبا تا سال 2024 قرارداد دارد ولی بارسا می‌داند که عملکرد او به اندازه ای خوب نبوده که بتواند بازیکن فیکس این تیم باشد. بارسا به گزارش موندو حالا حاضر است درباره واگذاری او مذاکره کند.

 

1519717

 

موندو می‌گوید بارسلونا برای هر نوع مذاکره‌ای آماده است حتی اگر بر سر انتقال گریزمان باشد. با اینکه از بازی گریزمان در بلوگرانا تنها یک سال می‌گذرد و خیلی‌ها صحبت از واگذاری او را زود می‌دانند ولی مدیریت بارسا با توجه به تنش‌های فعلی و مشکلات مالی ناشی از کرونا به این نتیجه رسیده که اگر پیشنهاد مالی خوبی دریافت کند بهتر است درباره واگذاری گریزمان هم مذاکره کند.

 

از دیگر بازیکنانی که احتمال خروج شان از نوکمپ وجود دارد موندو به سرخی روبرتو، سمدو و آرتورو ویدال اشاره می‌کند.

دیدگاه‌ها