کد خبر : 1702532 | 26 مرداد 1399 ساعت 18:43 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای خانوادگی در ووشو بالا گرفت

خواهران منصوریان علیه برادران صدیقی!

این روزها شاهد یک دعوای خانوادگی در فدراسیون ووشو هستیم؛ دو برادر در راس قرار دارند و دو خواهر هم محکوم شده اند!

خواهران منصوریان علیه برادران صدیقی!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از دوران ریاست علی نژاد در فدراسیون ووشو هم اختلافاتی میان خواهران منصوریان و فدراسیون وجود داشت، اما اختلاف خواهران منصوریان با فدراسیون ووشو پس از آن بالا گرفت که امیر صدیقی، در انتخابات تیر‌ماه با شکست رقبا، رئیس فدراسیون شد. برادر رییس فدراسیون هم پیش از حضور او به عنوان سرپرست دبیری منصوب شده بود و همچنان به کارش ادامه می دهد. با این وضعیت به نظر می رسد فعلا شاهد یک دعوای خانوادگی در بالاترین سطح ووشوی ایران هستیم!


دعوای شهربانو منصوریان و فدراسیون ووشو با محرومیت 20‌ ماهه او و 8 ماهه خواهرش سهیلا به پایان نرسید، این دعوا هنوز ادامه دارد.


بعد از انتشار این حکم که تا روز چهارشنبه فرصت اعتراض به آن وجود دارد، شهربانو منصوریان نه تنها مقابل فدراسیون کوتاه نیامد، بلکه به فعالیت های اینستاگرامی اش ادامه داد. اتفاقا ماجرا هم از همین اینستاگرام آغاز شد. یک مورد همین که شهربانو بعد از مثبت شدن دوپینگ مریم هاشمی، پرونده اختلافات سال گذشته را دوباره باز کرد و معتقد بود حق سهیلا، خواهرش خورده شده است.


از سوی دیگر سهیلا منصوریان هم از روزی که در مجموعه انقلاب با مامور حراست درگیر شد و فیلم آن را منتشر کرد، پایش به این پرونده انضباطی باز شد. 


مریم هاشمی که از سوی شهربانو منصوریان مورد اتهام قرار گرفته بود، از خواهر بزرگتر خانواده منصوریان شکایت کرد تا کمیته انضباطی فدراسیون ووشو جدی تر پیگیر این پرونده باشد. 


حالا شهربانو منصوریان و خواهرانش که حسابی از سوی چهره های مطرح طی روزهای اخیر در فضای مجازی حمایت شدند، همچنان اعتقادی به محرومیت خود ندارند و می گویند تمریناتشان را ادامه می دهند. البته الهه منصوریان خودش را وارد این بازی نکرده و فعلا سیاست سکوت را در پیش گرفته است تا او هم با محرومیتی مواجه نشود. 


خیلی‌ها از شهربانو حمایت کرده‌اند و حکم فدراسیون را غیرعادلانه خوانده‌اند. برخی از هنرمندان و بازیکنان فوتبال مثل سیدمهدی رحمتی و علی کریمی در میان حمایت کنندگان مجازی از خواهران منصوریان هستند. علی کریمی در استوری اینستاگرام خود با انتشار تصویری از خواهران منصوریان نوشته: «همیشه باعث افتخار ایران و ایرانی بودید و هستید.»


فعلا که خبری از صلح میان دوطرف نیست و فدراسیون با تمام توان در برابر خواهران منصوریان که در سال های اخیر ستاره های ووشو بودند، ایستاده است. باید دید در نهایت پادرمیانی برخی مسئولان و اطرافیان این پرونده را ختم به خیر می کند یا ستاره های ووشوی زنان ایران باید دوره محرومیت خود را تحمل کنند.

دیدگاه‌ها