کد خبر : 1702659 | 27 مرداد 1399 ساعت 12:29 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

برای رقابت با لیورپول و سیتی، یونایتد بازیکن می‌خواهد

اوله گنار سولسشر بعد از حذف یونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا می‌گوید تیمش برای اینکه فصل آینده بتواند شانس قهرمانی در لیگ برتر باشد به خرید بازیکن نیاز دارد.

برای رقابت با لیورپول و سیتی، یونایتد بازیکن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد دیشب در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سویا با نتیجه 2-1 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم اعلام کرد شیاطین سرخ اگر فصل آینده بخواهند در لیگ برتر با تیم‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت جدی داشته باشند به خرید بازیکنهای جدید نیاز دارند.

 

1520408

 

سولسشر در بازی دیشب تا دقیقه 87 هیچ تعویضی نداشت چرا که مهره‌های چندانی در اختیار نبود که دست بازی برای تغییر ترکیب تیمش داشته باشد. سولسشر در پایان بازی به این وضعیت اشاره کرده و خواهان اضافه شدن بازیکنان جدید به تیمش شد.

 

 

سرمربی منچستریونایتد در این باره گفت: " در چنین بازی هایی که شما فرصتهای زیادی خلق می کنید بیرون کشیدن بازیکنانی که گل زده اند یا بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفته اند کار سختی است. گرین وود، راشفورد، مارسیال و برونو فرناندس همه گلزن هستند و در این مدت برای ما عالی کار کرده اند".

 

1520409

 

سولسشر در ادامه گفت: " همه این بازیکنانی که اسم شان را آوردم امروز برای ما فرصت گلزنی ایجاد کردند ولی در ضربات پایانی موفق نبودند. این بود که تصمیم گرفتم ترکیب تیم را عوض نکنم. ولی ما به پیشرفت نیاز داریم و باید برای فصل آینده بهتر شویم. ما باید عمق تیم را با اضافه کردن بازیکنان جدید افزایش دهیم چون فصل طولانی ای در پیش خواهیم داشت و بعد از یکی دو هفته استراحت باید آماده سازی را شروع کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها