کد خبر : 1702700 | 27 مرداد 1399 ساعت 15:45 | 70.5K بازدید | 5 دیدگاه

پیام احساسی سنگربان افسانه ای برای تراشتگن

خوزه لوئیس چیلاورت دروازه بان مشهور سال های نه چندان دور پاراگوئه به حمایت از گلر آلمانی بارسا پرداخت.

پیام احساسی سنگربان افسانه ای برای تراشتگن

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن تصور نمی کرد که روزی در یک بازی فوتبال تبدیل به کیسه گل شده و هشت گل از رقیب دریافت کند ولی برابر بایرن و مانوئل نویر به بدترین شکل ممکن تحقیر شد.

گلر آلمانی و رقیب بزرگ نویر در تیم ملی آلمان، سه شب پیش برابر بایرن هشت بار توپ را از دروازه خود خارج کرد و توان ارائه کار خاصی برابر حملات بی رحمانه مونیخی ها نداشت.

 

 

Ter Stegen, antes de la dolorosa derrota ante el Bayern

 

 

تراشتگن که در طول فصل بارها با هنرنمایی هایش، پوششی بر ضعف های بارسا بود، مقابل بایرن مثل دیگر بازیکنان بارسا تسلیم محض نشان داد.

 

گلر آلمانی با این وجود از جمله اولین بازیکنان بارسا بود که از طریق شبکه های اجتماعی نسبت به این شکست بزرگ واکنش نشان داد و عذرخواهی کرد.

او خطاب به هواداران نوشت:« به خاطر اتفاقات بازی با بایرن بسیار متاسفم. قصد توجیه ندارم چون هیچ بهانه ای برای این شکست وجود ندارد. قطعا ما نیاز به تغییرات داریم.»

 

 

1520463

 

 

خوزه لوئیس چیلاورت دروازه بان افسانه ای پاراگوئه که در گلزنی روی ضربات کاشته هم تخصص داشت،  پس از پیام عذرخواهی  تراشتگن و در حمایت از او نوشت:« مارک عزیز تو همچنان شماره یک دنیا هستی. شکست ها دردناکند ولی انسان را قوی تر می کنند. به عنوان یک جنگجوی قدیمی فوتبال، از راه دور تو را در آغوش می گیرم. تو قبلا خودت را ثابت کرده ای قهرمان.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها