کد خبر : 1702714 | 27 مرداد 1399 ساعت 16:45 | 49.6K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش آاس؛

حاشیه های یاغی برزیلی بارسا تمامی ندارد

آرتور ملو که حالا دیگر بازیکن سابق بارسلونا محسوب می شود امروز توسط پلیس به جرم رانندگی هنگام مستی توقیف شد.

حاشیه های یاغی برزیلی بارسا تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، آرتور ملو چندین هفته است که در کانون حاشیه قرار دارد. ستاره برزیلی دو سال پیش از گرمیو به بارسا پیوست و قرار بود جانشین ژاوی باشد ولی پس از دو سال باشگاه تصمیم به فروش او به یوونتوس با رقم 72 میلیون یورو گرفت و این انتقال 40 روز پیش نهایی شد.

 

 

1515275

 

 

آرتور پس از رسمی شدن انتقالش به یووه، از برنامه های سرمربی بارسا نیز خارج شد و دیگر نتوانست آبی اناری ها را در لالیگا همراهی کند. اتفاقی که خشم او را باعث شد و او حاضر نشد به تمرینات بارسا برای بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگردد.

باشگاه برای او جریمه انضباطی در نظر گرفت و با فسخ قراردادش نیز مخالفت کرد. با پایان کار بارسا در لیگ قهرمانان، تعهد او به این باشگاه نیز پایان یافت.

 

 

1425197

 

 

طبق گزارش دیاریو جیرونا، آرتور ساعت 4 بامداد امروز با ماشین فراری خود به یک تیرچراغ برق کوبیده و پلیس پس از تست الکل متوجه شده که او در حالت مستی رانندگی می کرده است. آرتور از سوی پلیس جریمه شده و گواهینامه اش نیز بین شش ماه تا یک سال توقیف خواهد شد.

از دیگر حواشی آرتور در بارسلونا می توان رفتن او به جشن نیمار در پاریس دو روز قبل از ال کلاسیکو و نیز سفر به آندورا برای اسنوبورد آن هم با پای مصدوم اشاره کرد.

دیدگاه‌ها