کد خبر : 1702804 | 28 مرداد 1399 ساعت 10:25 | 43.1K بازدید | 4 دیدگاه

موافقت کومان با نشستن روی نیمکت بارسلونا

اسکای اسپورتز گزارش داد رونالد کومان شخصاً با انتقالش به بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم موافقت کرده و حالا همه چیز منوط به مذاکرات بارسا و فدراسیون فوتبال هلند است.

موافقت کومان با نشستن روی نیمکت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا به نظر می رسد رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند گزینه اصلی جانشینی او است. درحالیکه مذاکرات بارسا با هلندی ها آغاز شده شبکه اسکای اسپورتز گزارش داد که کومان شخصاً موافقت خود را با انتقال به نوکمپ اعلام کرده و حالا این انتقال در گروی نتیجه نهایی مذاکرات تیم کاتالان با مقامات فدراسیون فوتبال هلند است.

 

1520586

 

کومان که در زمان فوتبال خود یکی از ستاره‌های مشهور بارسلونا بوده به گزارش رسانه‌ها گزینه محبوب بارتومئو رئیس بارسا است و در اسپانیا گفته می‌شود ظرف چند روز آینده انتصاب او به سمت سرمربی بلوگرانا رسماً اعلام خواهد شد.

 

باشگاه بارسلونا بعد از اخراج ستین در بیانیه ای گفته بود: " این اولین تصمیم در مجموعه سیاستهایی است که برای تغییر ساختار باشگاه در دستور کار قرار گرفته. سرمربی ما ظرف روزهای آینده معرفی شده و با مدیر فنی باشگاه مسئولیت اجرایی کردن تصمیمهای مدیریتی را عهده دار خواهد شد".

 

1520587

 

با اینحال اسکای مدعی است فدراسیون فوتبال هلند از باشگاه کاتالان خواستار آن است که در ازای جدا کردن کومان از تیم ملی این کشور به فدراسیون این کشور غرامت پرداخت کند.

 

دیدگاه‌ها