کد خبر : 1702869 | 28 مرداد 1399 ساعت 15:58 | 45.7K بازدید | 1 دیدگاه

اولین واکنش رسمی کومان به پیشنهاد مربیگری بارسا

رونالد کومان در حال حاضر مشغول مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال هلند برای فسخ قراردادش است.

اولین واکنش رسمی کومان به پیشنهاد مربیگری بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبر اخراج کیکه ستین از بارسلونا رسما اعلام شد و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رونالد کومان سرمربی حال حاضر تیم ملی هلند و از اسطوره های باشگاه کاتالان، گزینه اول جانشینی او محسوب می شود.

روز گذشته اسکار گرائو مدیر اجرایی بارسا شخصا راهی آمستردام شد و با کومان به توافق نهایی دست یافت اما قبل از امضای رسمی قرارداد، کومان باید ابتدا قراردادش با تیم ملی هلند را فسخ کند.

به همین منظور او امروز راهی "زِیست"، محل فدراسیون فوتبال هلند شده تا مذاکرات برای فسخ قراردادش را شروع کند.

 

 

1520673

 

 

او هنگام ورود به فدراسیون و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد پیشنهاد مربیگری بارسا گفت:« بله، دوست دارم سرمربی بارسا شوم ولی زمانی این قضیه قطعی خواهد شد که امضای نهایی را روی قرارداد بزنم. تا آن زمان و بر خلاف میل باطنی، نمی توانم چیزی قطعی در این مورد بگویم.»

 

در هلند نیز همه اطمینان دارند که کومان هدایت تیم ملی را رها خواهد کرد و فصل بعد روی نیمکت بارسا می نشیند. تعویق یورو 2020 به سال بعد به دلیل شیوع کرونا همه برنامه های کومان را به هم زد چرا که او قصد داشت پس از پایان یورو 2020 و در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا آن را قبول کند اما حالا کارش در تیم ملی را نیمه تمام خواهد گذاشت.

 

کومان 57 ساله بین سال های 1989 تا 1995 بازیکن بارسا بود و گل او در فینال لیگ قهرمانان 1992 اولین قهرمانی بارسا در این رقابت ها را رقم زد.

 

دیدگاه‌ها