کد خبر : 1703002 | 29 مرداد 1399 ساعت 11:27 | 36K بازدید | 5 دیدگاه

استقبال کاتالونیا از مرد هلندی؛ زودتر امضا کنید!

روزنامه‌های کاتالان امروز صفحه اول خود را به رونالد کومان اختصاص داده و از قطعی بودن امضای قرارداد او با بلوگرانا صحبت کردند.

استقبال کاتالونیا از مرد هلندی؛ زودتر امضا کنید!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رونالد کومان دیروز وارد شهر بارسلونا شده و رئیس باشگاه کاتالان اعلام کرد اگر اتفاق خاصی نیفتاد او به عنوان سرمربی جدید بارسا منصوب خواهد شد روزنامه های کاتالونیا امروز صفحه اول خود را به او اختصاص داده و به استقبال سرمربی هلندی رفتند.

 

1520818

 

موندو دپورتیوو یکی از دو روزنامه ورزشی مطرح کاتالونیا با تیتر شروع عصر کومان به استقبال این مربی هلندی رفته و اسپورت، دیگر روزنامه ورزشی کاتالان نیز خبر از قطعی بودن امضای قرارداد با کومان داده و می‌گوید او با بلوگرانا قراردادی دو فصله امضا خواهد کرد.

 

1520820

 

این روزنامه ها ادعا کردند کومان و باشگاه بارسلونا بر سر بندهای اصلی قرارداد به توافق رسیده اند. بر اساس این بندها کومان قراردادی برای دو فصل امضا خواهد کرد. این در حالی است که با توجه به برگزاری انتخابات بارسلونا در مارس 2021 و عدم قطعیت ناشی از احتمال تغییر مدیریت تصور می شد کومان به مدت یک فصل با تیم کاتالان قرارداد ببندد.

 

اما کومان مربی‌ای است که با تیم ملی هلند شانس زیادی برای کسب افتخار در جام ملت‌های اروپای سال آینده داشت و به این خاطر حاضر نبود حالا که گزینه جذاب هلند را از دست می‌دهد تنها برای یک فصل با بارسا قرارداد امضا کند. البته برای شرایطی که یکی از دو طرف خواهان ادامه همکاری نباشد بندهای آزادسازی در قرارداد گنجانده شده و طرفی که خواهان لغو باشد باید غرامت قابل توجهی به طرف دیگر پرداخت کند.

 

رهایی تیم ملی هلند برای کومان به هیچ وجه ساده نبوده و این علاقه او به باشگاه سابقش بارسا را نشان می‌دهد. کومان علاوه بر رنج ناشی از رهایی تیم ملی کشورش در شرایط حساس از نظر مالی هم متضرر شده. چرا که بند آزادسازی 5 میلیون یورویی او که بهایش به فدراسیون فوتبال هلند پرداخت شده قرار است توسط بارسا از دستمزد او در این باشگاه کسر شود. این نشان می‌دهد که قصد کومان برای هدایت بارسا ارتباطی به پول بیشتر و مسائل مالی نداشته.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها