کد خبر : 1703036 | 29 مرداد 1399 ساعت 14:29 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

خشم تارتار از مسئولان مسجدسلیمانی(عکس)

ظاهرا بازهم مسئولین نفت مسجدسلیمان نتوانسته اند به وعده هایشان عمل کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار هفته گذشته تیم نفت مسجدسلیمان با سایپا بود که سرمربی نفت با گلایه بابت بی توجهی به این تیم و عدم پرداختی به بازیکنانش، از مسئولین نفت انتقاد کرد. 
مهدی تارتار در آن نشست خبری با اظهاراتی جنجالی اعلام کرد چنانچه در دیدار مقابل تیم ته جدولی پارس جنوبی اتفاقی رخ دهد، مسئول آن نیست. تارتار در آن نشست گفت: « نزدیک به هشت ماه است که بازیکنانم دریافتی نداشتند و ریالی دریافت نکردند و به امید چک 28ام هستند. هفته آینده  مقابل تیم در حال سقوط بازی می کنیم و بچه هایم نگران چک های خود هستند. می خواهیم فوتبال پاکی به نمایش بگذاریم. اما اگر اتفاق بدی بیفتد و خدای ناکرده بچه های ما شرایط بدی پیدا کنند مسئول آن من نیستم. از همین جا می گویم؛ آقایان مسئول در استان خوزستان نگذارید این تیم شرایط بدی پیدا کند. امیدوارم تا 28ام یک فکر اساسی کنند و در غیر اینصورت هیچ مسوولیتی را بر گردن نمی گیرم و مسوولان باشگاه باید پاسخگو باشند.»


ظاهرا مسئولین نفت مسجدسلیمان به بازیکنان و کادرفنی تیم وعده یک چک به تاریخ دیروز داده اند اما این چک بازهم پاس نشده و حالا در آستانه دیدار مهم مقابل پارس جنوبی، اوج نارضایتی بازیکنان و کادر فنی این تیم به اوج خود رسیده است.


مهدی تارتار سرمربی مسجدسلیمانی ها با انتشار یک استوری حاوی آیه 34 سوره اسراء، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشته است: «و به عهد خود وفا کنید، که از وفای به عهد سوال می شود.»
باید دید تا فردا و پیش از دیدار پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا مشکلات مالی تیم تارتار حل خواهد شد یا خیر.
هم اکنون تیم های پارس جنوبی با 27 امتیاز، ماشین سازی و پیکان با 28 امتیاز و سایپا با 29 امتیاز بیشتر از سایر تیم ها در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارند.

 

1520870

دیدگاه‌ها