کد خبر : 1703078 | 29 مرداد 1399 ساعت 18:31 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی دورتموند: سانچو بازیکن کاملی نیست

از نگاه لوسین فاوره سرمربی بوروسیا دورتموند جیدون سانچو تا رسیدن به سطح یک بازیکن کامل هنوز فاصله دارد.

سرمربی دورتموند: سانچو بازیکن کاملی نیست

به گزارش "ورزش سه"، لوسین فاوره سرمربی بورسیا دورتموند، معتقد است که جیدون سانچو که هدف اصلی منچستریونایتد در تابستان امسال است، هنوز باید چیزهای بسیاری یاد بگیرد.

 

 

1518617

 

 

 سانچو پس از جدایی از منچسترسیتی و پیوستن به دورتموند در تابستان سال 2017 پیشرفت بسیاری کرد و به یکی از ستاره‌های فوتبال اروپا تبدیل شد. بازیکن تیم ملی انگلیس در 99 بازی ابتدایی خود برای این تیم 34 گل به ثمر رساند که 20 تای آنها در فصل 20 - 2019 به ثمر رسید.

عملکرد او به تیم فاوره کمک کرد که در بوندسلیگا نایب قهرمان شود و در مراحل حذفی لیگ قهرمانان نیز نمایش درخشانی داشت.

 

یونایتد علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد اما دورتموند با رقمی کمتر از 120 میلیون یورو حاضر به فروش او نشده است. باشگاه آلمانی رسما اعلام کرده که سانچو فصل آِینده نیز به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

 

 

1499173

 

 

فاوره در گفتگو با یک نشریه آلمانی درباره سانچو گفت:« مهم است که او با ما می‌ماند. این اتفاق برای تیم هم حائز اهمیت است. سانچو بازیکن بسیار خوبی است اما باید این را به یاد داشته باشد که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری پیش رو دارد. او باید کنترل بهتری روی توپ داشته باشد و باید در دفاع بهتر شود. سانچو  نمی‌تواند و نباید ساکن بازی کند. نمی توان 10 دقیقه در زمین ایستاد و سپس برای 10 دقیقه بعدی بار دیگر تلاش کرد. این موضوع درباره هر بازیکنی صدق می‌کند.»

دیدگاه‌ها