کد خبر : 1703198 | 30 مرداد 1399 ساعت 15:58 | 59.9K بازدید | 5 دیدگاه

پیش بینی عجیب کاپیتان والنسیا

فقط کومان می تواند باعث سقوط بارسلونا شود!

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا برای هواداران باشگاه والنسیا یادآور خاطراتی بسیار تلخ است.

فقط کومان می تواند باعث سقوط بارسلونا شود!

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان روز گذشته رسما سرمربی جدید بارسلونا شد و وظیفه دارد تا این باشگاه بحران زده را به روزهای خوبش برگرداند. کومان تجربیات زیادی در دوران مربیگری دارد و در برخی تیم ها مثل تیم ملی کشورش هلند موفق بوده و در برخی دیگر مثل والنسیا خیر.

او نوامبر سال 2007 جانشین اسکار فرناندز در والنسیا شد و تا 21 آوریل 2008 نیز سرمربی این باشگاه بود و بدترین نتایج ممکن را گرفت تا جایی که والنسیا تبدیل به مدعی سقوط شده بود اما با ورود "سالوادور وورو"، والنسیا توانست فصل را در رتبه دهم به اتمام برساند.

 

 

1521037

 

 

داوید آلبلدا ستاره سابق والنسیا سال 2014 و در مقطعی که بارسا طی 5 سال توانسته بود 4 بار قهرمان لالیگا شود، تنها راه افت بارسا و برابر شدن شرایط قهرمانی در لالیگا را آمدن رونالد کومان به بارسا می دانست:« امیدوارم روزی رونالد کومان را روی نیمکت بارسا ببینیم تا شاید موازنه قدرت در لالیگا به هم خورده و دیگر تیم ها هم شانس قهرمانی پیدا کنند.»

 

 

1521038

 

 

خوآکین سانچز هم در مورد کومان گفته بود:« کومان در 5 ماه والنسیا را ویران کرد.»

اظهارنظر سانتیاگو کانیزارس دروازه بان مشهور والنسیا هم در مورد کومان جالب است:« کومان آمده بود تا به باشگاهی از هم گسیخته، سر و سامانی بدهد ولی در عوض آن را از هم گسیخته تر کرد.»

 

اکنون باید منتظر ماند و دید که پیشبینی آلبلدا در مورد کومان درست بوده یا اینکه کومان می تواند قهرمانی لالیگا را از رئال پس بگیرد.

 

دیدگاه‌ها