کد خبر : 1703202 | 30 مرداد 1399 ساعت 16:34 | 48.5K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار انریکه به کومان در مورد مربیگری بارسلونا

لوئیس انریکه معتقد است رونالد کومان روزهای سختی را در بارسا پیش رو خواهد داشت.

هشدار انریکه به کومان در مورد مربیگری بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا سابقه 3 فصل هدایت بارسا را در کارنامه دارد و با این تیم در فصل 15-2014 فاتح سه گانه نیز شد. او اکنون هدایت لاروخا را برعهده دارد و نگران تاثیرگذاری شرایط منفی بارسلونا روی تیم ملی اسپانیاست.

بارسا روزهایی بحرانی را سپری می کند و پس از شکست 8-2 از بایرن، شاهد تحولات گسترده ای در این باشگاه هستیم. کیکه ستین و اریک آبیدال از بارسا رفتند و روز گذشته مراسم معارفه رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید برگزار شد.

 

 

1454284

 

 

زمزمه هایی مبنی بر جدایی چندین ستاره بزرگ از بارسا از جمله سرخیو بوسکتس شنیده می شود؛ ضمن اینکه آینده لیونل مسی نیز مبهم به نظر می رسد.

 

لوئیس انریکه در نشست خبری امروز خود و در واکنش به شرایط بحرانی بارسلونا گفت:« برای هر باشگاه بزرگی ممکن است چنین اتفاقی رخ بدهد و وارد بحران شود. تاریخ باشگاه های بزرگ، پر از چنین نتایج و اتفاقات عجیب است. بارسا بار دیگر قهرمانی را تجربه خواهد کرد؟ قطعا ولی نمی توانم بگویم در آینده ای نزدیک یا دور.»

 

 

1520929

 

 

انریکه ادامه داد:« امیدوارم شرایط بد بارسا روی ملی پوشان این تیم تاثیر منفی نگذارد. برای بازی در یک تیم بزرگ، باید از لحاظ ذهنی آماده بود. اگر بازیکنی در تیم ملی از لحاظ روحی در شرایط مناسبی نباشد، از او حمایت خواهم کرد.»

 

متقاعد کردن مسی برای ماندن در بارسا:« پاسخ این سوال را من نباید بدهم. باید از مسی بپرسید.»

 

کومان روی نیمکت بارسا:« طبعا سبک و فلسفه مربیگری کومان به فوتبال هلند شبیه است و البته او DNA بارسلونا را هم دارد. از لحاظ ذهنی او می داند مربی چه تیمی شده ولی باید ببینیم چه نتایجی کسب خواهد کرد. مربیگری تیم های بزرگ، خیلی سخت و متفاوت است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها