کد خبر : 1703318 | 30 مرداد 1399 ساعت 23:38 | 144.6K بازدید | 2 دیدگاه

این بار زمزمه جدایی جدایی جدی است

مسی به کومان؛ به رفتن فکر می‌کنم

شبکه راک 1 ادعا کرده که لیونل مسی، ستاره بارسلونا، به رونالد کومان، سرمربی جدید این تیم، اعلام کرده که به جدایی از این باشگاه فکر می کند.

مسی به کومان؛ به رفتن فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فصل ناامیدکننده آبی و اناری ها با شکست فاجعه بار 8-2 مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به پایان رسید و به اخراج کیکه ستین منجر شد؛ مربی ای که در زمستان گذشته جانشین ارنستو والورده شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

آنطور که راک 1 گزارش داده، مسی از این شکست بسیار ناراحت شده؛ به حدی که به فکر جدایی از بارسلونا افتاده است. به ویژه اینکه او در طول فصل گذشته با مدیران باشگاه هم مشکلاتی داشته و حتی اختلافش با اریک آبیدال، مدیر ورزشی سابق باشگاه را با چند پست اینستاگرامی، علنی کرد.

 

1520744

 

کومان در کنفرانس مطبوعاتی اش اعلام کرد که  مسی را بهترین بازیکن دنیا می داند و ترجیح می دهد که او در تیم خودش باشد، تا در تیم های حریف. او بعد از اینکه متوجه موضع مسی شد، خواستار برگزاری جلسه ای شد تا در این مورد با ستاره آرژانتینی بحث کند تا ببینند آیا قادر به تغییر نظر او خواهد بود یا خیر.

مسی هم که به نظر این بار موضع جدی تری برای جدایی دارد، تعطیلاتش را نیمه کاره گذاشت و به بارسلونا برگشت تا با سرمربی جدید تیمش به طور رودررو گفتگو کند.

گفته می شود دلیل اصلی بازگشت مسی این بود که به کومان اطلاع بدهد که برای فصل آینده روی او حساب نکند.

 

1521039

 

در صورتی که مسی از بارسلونا جدا شود، دوران ریاست جوزپ ماریا بارتومئو به تاریک ترین روزهای تاریخ بارسلونا تبدیل خواهد شد؛ دوره ای که نتوانست بهترین بازیکن تاریخ باشگاه را در نوکمپ حفظ کند. در حالی حاضر تنها یک سال از قرارداد مسی با بارسلونا باقی مانده؛ در حالی که بند جدایی قرارداد او، 700 میلیون یورو است.

دیدگاه‌ها