کد خبر : 1703374 | 31 مرداد 1399 ساعت 09:20 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

نامه سرگشاده برای خداحافظی با بارسلونا

آبیدال: با تمام توان سعی کردم ولی موفق نشدم

اریک آبیدال مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا با انتشار یک نامه سرگشاده در اینستاگرام خود با بارسا خداحافظی کرد.

آبیدال: با تمام توان سعی کردم ولی موفق نشدم

به گزارش "ورزش سه"، اریک آبیدال مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا با انتشار نامه ای سرگشاده در اینستاگرام خود از بارسا خداحافظی کرده و اذعان کرد که سعی داشته در تیم محبوبش تغییراتی بوجود بیاورد ولی در این راه ناکام شده است. آبیدال فاش کرد که روز سه شنبه به اینکه 24 ساعت قبل از آن از هیات مدیره باشگاه رای اعتماد گرفته بوده تصمیم گرفته از سمت خود کناره گیری کند.

 

1521270

 

آبیدال زمانی که به عنوان بازیکن در بلوگرانا بازی می کرد به یکی از ستاره های محبوب این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود. او در سال 2018 به عنوان مدیر ورزشی به باشگاه پیوست و جانشین روبرت فرناندس شد. اما دوران حضور آبیدال در بارسا به دلیل نتایج گاه خوب و گاه غیر قابل انتظار با تنشهای زیادی همراه بود و در دوران او سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه هم به شدت مورد انتقاد قرار داشت. یکی دیگر از جنبه‌های پرتنش دیگر دوران مدیریت آبیدال به تنش ایجاد شده بین او و لیونل مسی در سال 2020 برمی گشت که بعد از انتقاد آبیدال از میزان تلاش بازیکنان تیم در دوران ارنستو والورده بوجود آمد.

 

آبیدال که بعد از شکست تحقیرآمیز 8-2 بارسا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان روز سه شنبه از سمت خود استعفا داد در نامه سرگشاده خداحافظی خود که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده نوشت: " من در دو سال گذشته سعی کردم تغییراتی در تیم بوجود بیاورم که فکر می کردم برای تیم اول بارسا بسیار مهم هستند".

 

1521271

 

مدیر ورزشی سابق بارسا در ادامه نوشت: " ولی با وجود تمام تلاشها و اصرارم برای موفقیت در این راه، موفق نشدم. خداحافظی دوم من با باشگاه بارسلونا نقطه پایانی دو سالی است که در آن تمام تلاشم را کردم تا بارسلونا به تیمی بهتر تبدیل شود. ما دو فصل سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم و من در پایان این دوره تصمیم گرفتم به درخواست خودم به این همکاری خاتمه دهم، با اینکه هیات مدیره روز دوشنبه به من رای اعتماد داده بود. من روز سه شنبه استعفای خودم را تقدیم کردم و تمام حقوق سال پایان قراردادم با بارسا را به باشگاه واگذار کردم".

 

آبیدال در ادامه نامه خداحافظی خود نوشت: " رابطه من و باشگاه همچنان پایدار خواهد بود. وضعیت باشگاه در حال حاضر پیچیده است ولی من شک ندارم و از صمیم قلب اعتقاد دارم که بارسا به زودی از این شرایط با موفقیت عبور خواهد کرد و مثل یک باشگاه بزرگ به جایگاهی که استحقاقش را دارد برخواهد گشت".

 

 

دیدگاه‌ها