کد خبر : 1703376 | 31 مرداد 1399 ساعت 09:41 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

کومان، بی صبرانه مشتاق کار با لیونل مسی

رونالد کومان سرمربی جدید بارسا می‌گوید مشتاق کار با لیونل مسی است و درک می‌کند که او بعد از یک فصل ضعیف، ناراحت و سرخورده باشد.

کومان، بی صبرانه مشتاق کار با لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا یک بار دیگر از رسانه‌ها و هواداران این تیم خواست به دامن زدن بیشتر به موضوع آینده لیونل مسی در نوکمپ خاتمه دهند. کومان در صحبتهای خود راجع به ابرستاره آرژانتینی گفت که مسی یعنی بارسا و بارسا یعنی مسی.

 

1521273

 

این صحبتها در حالی مطرح می‌شود که اخیراً گزارشهایی در رسانه‌ها مطرح شده مبنی بر اینکه مسی در گفتگوی خود با کومان به او گفته که به ترک بارسا فکر می‌کند. این شایعات زمانی اوج گرفت که بارسا در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه تحقیرآمیز 8-2 شکست خورد تا بارسا در بحرانی بی سابقه فرو رود. مسی با اینکه تا یک سال دیگر با بلوگرانا قرارداد دارد ولی مدتی است که از منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و اینتر به عنوان مقاصد احتمالی او یاد شده است.

 

کومان اما که اخیراً به جای کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسا منصوب شد در گفتگو با NOS بار دیگر از اشتیاق خود برای کار با لئو مسی صحبت کرد و گفت: " من نمی دانم این صحبتها که می گویند قدرت مسی در بارسا بیشتر از آن چیزی است که باید، درست است یا نه. چون من اینجا نبودم که ببینم چه اتفاقی افتاده. ولی مسی تا یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد".

 

1521274

 

سرمربی جدید بارسا در ادامه گفت: " اینکه مسی ناراحت و سرخورده باشد کاملاً منطقی است. من هم اگر تازه 8-2 از بایرن باخته بودم ناراحت و سرخورده بودم. بعد از چنین اتفاقی اگر یک نفر لبخندزنان برای خودش این طرف و آن طرف برود اصلاً جالب نیست. مسی یک برنده است و مربیان این را می‌دانند. من با پپ گواردیولا رابطه خیلی خوبی داشته ام و دارم و از او هم شنیده ام که کار کردن با لئو مسی چقدر عالی است. مسی می‌خواهد به هر قیمتی برنده شود و اگر برنده نشود ناراحت می‌شود. من بی صبرانه مشتاق کار کردن با او هستم".

 

 

 

دیدگاه‌ها