کد خبر : 1703382 | 31 مرداد 1399 ساعت 11:21 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

کریم بنزمای جدیدِ رونالدو از لیگ برتر می‌آید؟

فابیو کاپلو باشگاه یوونتوس را تشویق کرد تا رائول خیمنز را از ولوز به خدمت بگیرد و گفت او می‌تواند نقش بنزما در رئال را بازی کرده و برای درخشش بیشتر به کریستیانو رونالدو کمک کند.

کریم بنزمای جدیدِ رونالدو از لیگ برتر می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو باشگاه یوونتوس را برای جذب رائول خیمنز ستاره باشگاه لیگ برتری ولوز تشویق کرده و مدعی است او می‌تواند همان زوجی باشد که کریستیانو رونالدو در تورین به آن نیاز دارد. سرمربی کارکشته ایتالیایی مدعی است خیمنز می‌تواند در یووه و کنار رونالدو همان نقشی را بازی کند که کریم بنزما در دوران حضور او در رئال بازی می‌کرد.

 

1521296

 

یوونتوس با اینکه در فصلی که گذشت برای نهمین بار پیاپی فاتح اسکودتو شد ولی در لیگ قهرمانان موفقیتی بدست نیاورد و در مرحله یک هشتم از دور رقابتها کنار رفت.

 

فابیو کاپلو در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN کلید موفقیت بیشتر یوونتوس و رونالدو را خرید ستاره‌ای مثل رائول خیمنز دانست و گفت: " خیمنز بازیکن بزرگی است که استعداد زیادی دارد و برای بازی کنار رونالدو ایده آل است. چرا که کریستیانو در یوونتوس یک کریم بنزما کم دارد. کریم بنزمای او در تورین می‌تواند رائول باشد".

 

1521295

 

کاپلو در ادامه صحبتهایش درباره مشکلات یووه گفت: " مشکل یووه این است که مجبور است برای بازگشت به بازار بعضی بازیکنانش را بفروشد یا قرض بدهد. حذف یووه عجیب بود ولی من بیشتر از حذف منچسترسیتی شوکه شدم. چرا که سیتی به نظرم مدعی اصلی قهرمانی بود".

 

دیدگاه‌ها