کد خبر : 1703440 | 31 مرداد 1399 ساعت 14:46 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

اخراج دستیار آرسن ونگر از باشگاه آرسنال

روند تغییرات در کادر فنی و مدیریتی باشگاه آرسنال ادامه دارد و پت رایس بعد از 56سال فعالیت در باشگاه پست خود در واحد آنالیز را از دست داده است.

اخراج دستیار آرسن ونگر از باشگاه آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، پت رایس یکی از چهره های مشهور کادر فنی باشگاه آرسنال بعد از 56 سال فعالیت در این باشگاه به کار خود در امریتس پایان داد تا یکی دیگر از قربانیان اصلاحات جدی آرسنال در کادر فنی و مدیریتی این باشگاه باشد.

 

1521394

 

پت رایس از مدتی پیش در واحد آنالیز ویدیویی آرسنال به کار مشغول بود ولی در روزهای اخیر به او اطلاع داده شد که باشگاه دیگر به او نیازی ندارد.

 

به این ترتیب 56سال همکاری پت رایس با باشگاه آرسنال به پایان رسید. استوات هیوستون دیگر آنالیزور باشگاه آرسنال که در زمان سرمربی گری جرج گراهام به عنوان دستیار او فعالیت می کرد هم از این باشگاه اخراج شده است. هیوستون سه بار هم به عنوان مربی موقت سکان هدایت توپچی ها را به عهده داشت.

 

1521395

 

پت رایس 528 بار با پیراهن آرسنال در میادین مختلف بازی کرده. او به مدت 16 سال هم دستیار آرسن ونگر سرمربی این تیم بوده. در زمان حضور پت رایس و آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال این تیم یکی از بهترین دوره های اخیرش را پشت سر گذاشت و سه بار قهرمان لیگ برتر شد و چهار بار هم جام حذفی را بدست آورد.

 

 

دیدگاه‌ها