کد خبر : 1703495 | 31 مرداد 1399 ساعت 19:40 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: لیورپول زودتر از اتریش برنمی گردد

با وجود قوانین جدید اعمال شده قرنطینه کووید19 در بریتانیا برای مسافرین بازگشتی از اتریش، یورگن کلوپ می‌گوید تیمش به اردوی پیش فصل خود در اتریش ادامه می‌دهد.

کلوپ: لیورپول زودتر از اتریش برنمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، دولت بریتانیا اخیراً اعلام کرد با توجه به وخامت بیشتر وضعیت مبتلایان کرونا در اتریش از این پس همه کسانی که از این کشور وارد بریتانیا شوند باید در بدو ورود به مدت 14 روز در قرنطیه بمانند. با وجود این یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که تیمش برای اردوی پیش فصل راهی اتریش شده گفت مرسی سایدی ها به اردوی خود در اتریش ادامه خواهند داد.

 

1521452

 

کلوپ با اطمینان دادن به افکار عمومی مبنی بر اینکه جای تیمش در اتریش امن است گفت لیورپول قصد ندارد به خاطر این تمهیدات جدید در انگلیس به اردوی تمرینی خود زودتر از موعد پایان دهد.

 

سرمربی لیورپول در اتریش گفت: " ما در حال حاضر هر کجا باشیم، چه در انگلیس و ه اینجا در اتریش، غیرممکن است که بتوانیم با اطمینان صد در صد بگوییم که جایمان امن است. این نگرانی فعلی همه ما است چون می توانستیم در انگلیس هم بمانیم و تمرین کنیم ولی با توجه به زمان اندک باقی مانده تا شروع فصل جدید نیاز داشتیم که یک اردوی تمرینی داشته باشیم. ما اینجا در اتریش از زمانی که وارد این کشور شدیم به جز دو روز هر روز دو نوبت تمرین داشتیم و تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشتیم. ما اینجا در یک حباب هستیم و کاری نمی کنیم که خودمان یا دیگران را در معرض خطر قرار دهد. ما تا پنج روز دیگر به انگلیس برمی گردیم تا برای دیدار مهم با آرسنال در کامینونیتی شیلد آماده شویم".

 

 

دیدگاه‌ها