کد خبر : 1703549 | 01 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو کارلوس: بازیکنان سویا همه غول هستند

دیگو کارلوس ستاره برزیلی سویا بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل اینتر و قهرمانی در لیگ اروپا گفت سویا در این بازی تیمی متشکل از غول‌ها بوده است.

دیگو کارلوس: بازیکنان سویا همه غول هستند

به گزارش "ورزش سه"، سویا دیشب در فینال لیگ اروپا به مصاف اینترمیلان رفت و با اینکه در دقایق اولیه بازی گل خورد و عقب افتاد ولی موفق شد به بازی برگردد و در نهایت نتیجه را 3-2 به سود خود به پایان ببرد. دیگو کارلوس ستاره برزیلی سویا که ضربه او در دقیقه 74 توسط روملو لوکاکو به شکل گل به خودی وارد دروازه اینتر شد تا پیروزی اسپانیایی را قطعی کند در پایان مسابقه گفت سویا در این فینال تیمی متشکل از غول‌ها بوده.

 

1521534

 

البته دیگو کارلوس علاوه بر نقش تعیین کننده اش در گل پیروزی بخش سویا در این بازی شروع خوبی نداشت و در دقایق اولیه با خطا کردن روی روملو لوکاکو یک پنالتی به حریف داد تا اولین گل اینتر وارد دروازه تیمش شود. بعد از آنکه لوک دی یونگ کار را به تساوی کشاند دیگو کارلوس شانس آورد که داور به خاطر خطای هند او در محوطه جریمه یک پنالتی دیگر به سود اینتر نگرفت.

 

دیگو کارلوس در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " خیلی خوشحالم. به خانواده ام گفته بودم که باید یک گل مهم بزنم و همینطور هم شد. از همه چیز این بازی راضی و خوشحالم".

 

1521535

 

مدافع برزیلی سویا در ادامه گفت: " سویا تیمی متشکل از غول‌ها است که تا آخرین ثانیه به مبارزه ادامه می‌دهند. من این پیروزی را به همسرم تقدیم می کنم که باردار است. این قهرمانی برای ما خیلی مهم است. از باشگاه سویا به خاطر همه کارهایی که برایم کرده سپاسگزارم".

 

 

دیدگاه‌ها