کد خبر : 1703550 | 01 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیم قهرمانی اروپا به ستاره‌های درگذشته سویا

خسوس ناواس کاپیتان سویا قهرمانی تیمش در لیگ اروپا را به دو ستاره سابق درگذشته این تیم، خوزه آنتونیو ریس و آنتونیو پوئرتا تقدیم کرد.

تقدیم قهرمانی اروپا به ستاره‌های درگذشته سویا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه سویا دیشب موفق شد در فینال لیگ اروپا در یک بازی پر فراز و نشیب اینترمیلان را 3-2 شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد، خسوس ناواس کاپیتان این تیم اسپانیایی قهرمانی سویا را به دو بازیکن سابق این تیم که درگذشته اند، خوزه آنتونیو رویس و آنتونیو پوئرتا تقدیم کرد.

 

1521538

 

بازیکنان سویا در پایان بازی وقتی در حال جشن گرفتن قهرمانی خود و ژست گرفتن با جام بودند تی شرتهایی به تن داشتند که تصاویر این دو بازیکن سابق درگذشته بر روی آنها نقش بسته بود.

 

پوئرتا که در سال 2007 بر اثر سکته قلبی درگذشت در سالهای 2005 تا 2007 بازیکن سویا بود و به همراه این تیم دو بار قهرمان لیگ اروپا شده بود. رئیس هم که سال گذشته در یک تصادف رانندگی از دنیا رفت به همراه سویا در سالهای 2013 تا 2016 سه بار فاتح لیگ اروپا شده بود.

 

خسوس ناواس در پایان بازی گفت: " اینکه من می توانم امروز جام قهرمانی لیگ اروپا را به عنوان کاپیتان بالای سر ببرم برایم روز خیلی خاصی است. این جام برای همه کسانی است که امروز در کنار ما نیستند، برای پوئرتا و رئیس... پدرخوانده من که از دنیا رفته. ما اینجا همه کاپیتان هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها