کد خبر : 1703623 | 01 شهریور 1399 ساعت 14:20 | 22.5K بازدید | 5 دیدگاه

پیغام توئیتری مرموز سوارز در واکنش به شایعات

لوئیس سوارز با انتشار یک متن در صفحه توئیتر و نیز استوری اینستاگرامش به شایعات فراوان پیرامون خودش واکنش نشان داد.

پیغام توئیتری مرموز سوارز در واکنش به شایعات

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز یکی از بازیکنانی بوده که طی یکی دو فصل گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکردش مطرح شده است. در واقع بسیاری از هواداران بارسلونا معتقد هستند که این ستاره اروگوئه ای دیگر پا به سن گذاشته و نمی‌تواند کیفیت قبلی را ارائه دهد و بارسا باید برای او به دنبال جذب یک جایگزین مناسب باشد. پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن و پایان تلخ یک فصل بدون جام، انتقادات بیشتر نیز شده است.

 

 

1521636

 

 

از طرفی با روی کار آمدن رونالد کومان به نظر می‌رسد که این سرمربی هلندی تغییر و تحولات زیادی را در بارسلونا به وجود خواهد آورد که احتمالا یکی اولین اقدامات او  دستور به جدایی لوئیس سوارز باشد. اخیر برنامه  ال چیرینگیتو مدعی شد باشگاه بارسلونا به لوئیس سوارز اعلام کرده که می تواند این باشگاه را ترک کند.

اتفاقی که قطعا باب میل ستاره اروگوئه ای نیست. مهاجمی که پس از شش سال بازی در بارسا سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

 

 

1521637

 

 

واکنش لوئیس سوارز به انتشار خبر قرار گرفتنش در فهرست سیاه بارسا نیز جالب بود. سوارز در یک پیام مبهم توئیتری نوشت:« هرگز فراموش نکن که خودت معمار و تعیین کننده سرنوشتت هستی.»

قطعا سوارز دوست ندارد باشگاه در مورد آینده اش تصمیم گیرنده باشد. البته این پیغام می تواند در واکنش به اخبار جدایی لیونل مسی هم باشد.

مسی دوست صمیمی سوارز هم این روزها به کانون شایعات تبدیل شده است و گفته می شود قصد جدایی از بارسا را دارد. باید دید در نهایت فصل بعد این دو دوست صمیمی در بارسا کنار هم بازی خواهند کرد یا مسیر فوتبالی شان جدا می شود.

 

دیدگاه‌ها