کد خبر : 1703752 | 02 شهریور 1399 ساعت 12:17 | 39.9K بازدید | 7 دیدگاه

کودتای مخفی علیه ابرستاره آرژانتینی؟

مسی بلاگردان مدیریت بارسا؟ لئو در سخت‌ترین دوراهی

صحبتهای تلویزیونی بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا بعد از شکست تاریخی مقابل بایرن باعث شده برخی از رسانه‌ها به این نتیجه برسند که او قصد دارد مسئولیت مدیریتش را به دوش مسی بیندازد.

مسی بلاگردان مدیریت بارسا؟ لئو در سخت‌ترین دوراهی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تحقیرآمیز تاریخی 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه که با بیشترین حجم انتقادها مواجه بود جلوی دوربین نشست تا با هواداران صحبت کرده و اندکی از خشم آنها بکاهد.

 

صحبتهای بارتومئو و اقدامات او در روزهای بعدی عده‌ای از هواداران بارسا را به این نتیجه رسانده که او با طراحی یک استراتژی قصد دارد همه تقصیرها و مسئولیتهای مدیریتی خود را به روی دوش مسی بیندازد.

 

بارتومئو بعد از شکست تاریخی بارسا به این نتیجه رسید که زمان حمایت از کیکه ستین به پایان رسیده و او باید با سرمربی جدیدی کار کند. انتخاب او رونالد کومان بود. چهره‌ای که می دانست توان مدیریت بحرانها و ایستادن در مقابل ناملایمات را دارد.

 

1521774

 

اما ورود کومان به بارسلونا لیونل مسی را در وضعیت بغرنجی قرار داده. مسی مشخصاً هنوز درباره قدمهای بعدی خود تصمیمی نگرفته. شاید او هم به این نتیجه رسیده که بارتومئو قصد دارد او را بلاگردان ضعف‌های مدیریتی خود کند. اما هواداران بارسلونا چرا چنین ادعایی دارند؟

 

اگر مسی به حضور در بارسا ادامه دهد و فصل آینده بلوگرانا یک فصل درخشان را پشت سر گذاشته و چند جام قهرمانی بدست بیاورد‌، باشگاه این تصویر را مخابره خواهد کرد که علت موفقیت بارسا به توافق رسیدن مسی با مدیریت بوده. این در واقع پیامی به دنیا مخابره می‌کند مبنی بر اینکه ناکامی فصل قبل بارسا نتیجه مشکلات رفتاری و ضعف‌های فوتبالی مسی بوده و نه مدیریت غلط باشگاه.

 

1521773

 

اما در روی دیگر سکه هم اگر مسی در تابستان تصمیم به ترک بارسلونا بگیرد شکی نیست که بارتومئو و همکارانش در مدیریت او را ظرف چند ساعت از اسطوره باشگاه به یک خائن تبدیل کرده و لشکر هواداران را علیه مسی می‌شورانند. در اسپانیا حتی ادعا می‌شود که بارتومئو از همین حالا نامه سرگشاده خداحافظی با لئو مسی را نوشته و آماده است تا آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

 

 

دیدگاه‌ها