کد خبر : 1703785 | 02 شهریور 1399 ساعت 15:11 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کوزین از شهر خودرو جدا می‌شود

مربی ایتالیایی عنابی‌پوشان مشهدی به احتمال فراوان به همکاری خود با شهر خودرو پایان خواهد داد.

کوزین از شهر خودرو جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه" استفان کوزین یکی از معدود مربیان خارجی بود که توانست تا پایان لیگ نوزدهم در فوتبال ایران حضور داشته باشد؛ وی که پس از جدایی یحیی گل محمدی و انتخاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی، در قامت دستیار به کادرفنی شهر خودرو اضافه شد، پس از جدایی سرآسیایی هم یک بازی نقش سرمربی موقت را داشت و با حضور بختیاری زاده بار دیگر در نقش مربی تیم حاضر شد.

 

هر چند که پیش بینی می‌شد وی به عنوان جانشین سرآسیایی تا پایان فصل باشد اما اینچنین نشد و آمدن بختیاری زاده باعث شد تا او بار دیگر به سمت دستیاری بازگردد؛ کوزین که بیشتر عمر دوران مربیگری خود را در کنار والتر زنگا گذرانده، با پیشنهاد باشگاه کالیاری برای فصل جدید سری آ مواجه شده تا بار دیگر در کنار زنگا قرار گیرد. اما وی دوست دارد تا پس از سال‌ها حضور در نقش دستیار بتواند سرمربی تیم شود.

 

شنیده می‌شود یک پیشنهاد از لیگ عربستان و یک پیشنهاد هم از لیگ ستارگان قطر برای این مربی ایتالیایی مطرح است که وی با توجه به سابقه حضور در لیگ‌های بیان شده بعید نیست بخواهد دوباره تجربه حضور در فوتبال عربستان یا قطر را به دست آورد. همچنین گفته می‌شود کوزین با پیشنهادات داخلی هم مواجه است که البته با توجه به قانون وضع شده منع جذب بازیکن و مربی خارجی بعید به نظر می‌رسد.

 

کوزین که روز گذشته برای مرخصی ایران را ترک کرده بعید است بار دیگر به مشهد بازگردد و در قامت مربی به کار خود در شهر خودرو ادامه دهد؛ البته که شرایط دلاری هم باعث شده تا چندان مدیران شهر خودرو مخالفتی با پایان یافتن همکاری‌شان با کوزین نداشته باشند. شایان ذکر است که قرارداد استفان کوزین تا پایان لیگ بیستم بوده است.

دیدگاه‌ها