کد خبر : 1703875 | 02 شهریور 1399 ساعت 21:13 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاشانی: مجبور به کناره‌گیری از سایپا شدم

حبیب کاشانی می‌گوید بنابر شرایط ایجاد شده و به اجبار باشگاه سایپا را تر کرده است.

کاشانی: مجبور به کناره‌گیری از سایپا شدم

به گزارش "ورزش سه"، حبیب کاشانی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که با این تیم عنوان قهرمانی لیگ هفتم را جشن گرفته بود، امروز از سمت خود کنا رفت و جای خود را به امیرحسین تابع جماعت داد؛ تغییری که از محتوای متن منتشر شده توسط کاشانی می‌توان به اجباری بودن و البته ناخواسته بودن آن پی برد.


کاشانی که در روز 24 اسفندماه 1398 جانشین مصطفی مدبر شده بود، در پایان دوره کاری نه چندان بلندمدت خود در باشگاه سایپا، با انتشار متنی و فهرست کردن فعالیت‌هایی که طی این مدت انجام داده، از این باشگاه و اعضای آن خداحافظی کرده است.

 


متن نامه خداحافظی حبیب کاشانی از باشگاه سایپا به شرح زیر است:


به نام خدا


امروز ۹۹/۰۶/۰۲ بعد از ۵ ماه و ۱۵ روز بنا به شرایط موجود مجبور شدم از سمت مدیرعاملی باشگاه سایپا کناره گیری کنم. به نظرم رسید اتفاقات خوبی که این مدت رقم خورده رو خدمتتون عرض کنم:


۱- افزودن ورزشگاه سازه گستر سایپا(شهید قاسم سلیمانی) به مساحت ۳۰ هزار متر مربع به مجموعه ورزشی باشگاه سایپا.


۲- دریافت مجوز قریب ۵۲۰۰ متر بنا شامل سه طبقه هتل، استخر و سونا، کلینیک پزشکی و ورزشی و همچنین سکوی تماشاگران که پوشش دهنده فضای مورد نیاز رختکن بازیکنان و مربیان ، کادر پزشکی خواهد بود.


۳- دریافت حکم استیناف مبنی بر لغو حکم ممنوعیت ۲ پنجره جذب بازیکنان در زمان نقل و انتقالات.


۴- نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان این باشگاه


۵- پرداخت بخشی از بدهی ۹ ساله فدراسیون والیبال و تقسیط آن.


۶- تعیین و تکلیف و پرداخت و تقسیط مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ ۴۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال


۷- تعیین مدیر آکادمی فوتبال حسب الزامات AFC و همچنین تعیین مربیان کادر فنی تیم های پایه در کلیه رده ها و شروع تست گیری و تمرینات


۸- تعیین مدیر آکادمی والیبال حسب الزامات FIVB و تعیین مربیان و کادر فنی تیم های پایه والیبال  در کلیه رده ها و شروع تست گیری و تمرینات


۹- جذب و عقد قراداد با کادر فنی و بازیکنان مجرب تیم والیبال بزرگسالان


۱۰- تلاش در جهت حضور تیم فوتبال سایپا در لیگ برتر که به حول و قوه الهی این مهم به ثمر نشست و این تیم در لیگ برتر باقی ماند.


۱۱- بازسازی خوابگاه بازیکنان تیم های پایه

 

لازم می‌دانم  از زحمات کلیه کارکنان باشگاه سایپا، کادر فنی؛ بازیکنان ، کادر پزشکی و تدارکات و حسن توجه و فعالیت این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم. و در پایان از حسن اعتماد مدیران گروه خودرو سازی سایپا و بویژه جناب آقای مهندس سلیمانی به اینجانب قدردانی و تشکر نمایم. " خدایا چنان کن سرانجام کار - تو خشنود باشی و ما رستگار ".  ارادتمند - حبیب کاشانی. یا علی.»

دیدگاه‌ها