کد خبر : 1704106 | 04 شهریور 1399 ساعت 11:27 | 38K بازدید | 1 دیدگاه

4 پرسپولیسی با آرزوهای شخصی در دربی!

پرسپولیسی ها با پیروزی مقابل استقلال به دنبال ثبت رکوردهایی خاص در تاریخ شهرآورد هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از فتح لیگ برتر برای چهارمین بار متوالی، حالا صعود به فینال جام حذفی با غلبه بر رقیب سنتی یعنی استقلال به قول سیامک نعمتی «خامه روی کیک» پرسپولیسی ها خواهد بود. شاگردان یحیی گل محمدی که در لیگ برتر مقتدرانه عمل کردند و در جدول دست نیافتنی شدند، برای فتح جام حذفی باید دو حریف را در بازی رودررو شکست دهند و امیدوارند که با پیروزی در این دیدار علاوه بر فینال جام حذفی، به رکوردهای دیگری هم برسند.

 

* یحیی گل محمدی: یحیی تاکنون دو دربی را تجربه کرده و در آن ها شکست ناپذیر بوده. نکته جالب این که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید اما حالا او در بازی جام حذفی به استقلال خورده و دیگر خبری از نتیجه تساوی نخواهد بود. در تاریخ دربی، امیرقلعه نویی (12)، منصورپورحیدری (13) و علی پروین (19) شکست ناپذیر بودند و گلمحمدی جوان امیدوار است با حفظ این روند، دستکم به رکورد امیر قلعه نویی برسد.

 

 

* علی علیپور: گفته می‌شود کار او با تیم چینی ژینگدائو هوانگهای به پایان رسیده و علیپور فصل آینده در سوپرلیگ چین حضور خواهد داشت. فارغ از این که شاید مشکلات ویزایی و همچنین نهایی شدن قرارداد، جلوی این انتقال را بگیرد اما علیپور امیدوار است که با گلزنی در دربی و فتح جام حذفی تیم آینده اش را انتخاب کند. او تاکنون سه گل در دربی به ثمر رسانده اما زدن گل چهارم می‌تواند اتفاقی خاص برای علیپور باشد و آقای گل سرخ ها را به مرد شماره یک کری خوانی های هواداری تبدیل کند. همایون بهزادی، مهدی هاشمی نسب و فرهاد مجیدی چهار گله های شهرآورد هستند.

 

 

* بشار رسن: ستاره عراقی سرخ ها دیگر بازیکنی است که باتوجه به اتمام قرارداد، احتمال جدایی اش وجود دارد. رسن اما پیش از جدایی یا تمدید، امیدوار است که از نظر آمار و ارقام وضعیتش را در دربی بهتر کند؛ او تاکنون شش بازی در شهرآورد انجام داده و باسابقه ترین خارجی تاریخ دربی محسوب می‌شود و همچنین در کنار ترائوره و بنگستون، سومین خارجی یک گله در مقابل استقلال است. رسن حالا اگر بتواند در بازی دربی گلزنی کند تنها خارجی دو گله در این بازی خاص می‌شود و با انجام 7 بازی در تاریخ این مسابقات دست نیافتنی خواهد بود.

 

 

* سیدجلال حسینی: کاپیتان شماره چهار پرسپولیسی ها سومین بازیکن باتجربه تاریخ دربی محسوب می‌شود و عبور از نیلسون کوریا و رضا عنایتی را در لیگ بیستم دنبال خواهد کرد اما حالا در هشتمین تجربه کاپیتانی با پیراهن سرخپوشان در مقابل استقلال، به رکورد کریم باقری می‌رسد. سیدجلال در 11 بازی 7 بار کاپیتان سرخ ها بود و از این نظر آمارش منحصر به فرد و تاریخی است. وی همچنین در صورتی که موفق به گلزنی شود، مسن ترین گلزن تاریخ دربی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها