کد خبر : 1704109 | 04 شهریور 1399 ساعت 11:34 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ ،ارسلان و قایدی به دنبال هت تریک

چهارشنبه شب سه مهاجم آبی ها فرصت دارند تا با گلزنی خود به پرسپولیس همانند وریا غفوری در این فصل هت تریک کنند

شیخ ،ارسلان و قایدی به دنبال هت تریک

به گزارش "ورزش سه " استقلال در این فصل فوتبالی 55گل در لیگ برتر ، 10گل در پلی آف و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هشت گل در سه بازی حذفی به رقبای خود زده است . آن ها با میانگین بیش از دو گل در بازی های حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و 1.83در صد در لیگ برتر فوتبال ایران نشان داده اند خط حمله خوفناکی دارند و می توانند دروازه هر تیمی را چه در ایران و چه در آسیا باز کنند. 

 

نکته جالب در عملکرد این تیم در فصل 99_98فوتبالی که آن ها را متمایز نشان می دهد این است  که آن ها در این سه تورنمنت با 21تیم مختلف به صورت رسمی بازی کرده اند و موفق شده اند دروازه هر 21تیم را بازکنند.


چهارشنبه شب آبی ها برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت و خط حمله این تیم با مثلث شیخ دیاباته ، ارسلان مطهری و مهدی قایدی با آمار گلزنی 41گل در سه تورنمنت و در 37بازی نشان داده است که قادر خواهد بود دروازه هر تیمی را در ایران و آسیا در هربازی حداقل یکبار بازکندو این خبر خوبی برای یحیی و تیمش نیست.

 

چهارشنبه شب برای این مثلث شب مهمی خواهد بود آن ها این آمار را بدون گلزنی در سه دیدار جام حذفی رقم زده اند و می خواهند با گلزنی در برابر پرسپولیس همانند وریا موفق به ثبت رکورد گلزنی در سه تورنمنت شوند و تیمشان را به سلامت از مرحله نیمه نهایی به فینال حذفی برسانند.

دیدگاه‌ها