کد خبر : 1704297 | 05 شهریور 1399 ساعت 09:52 | 57.5K بازدید | 3 دیدگاه

گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا

مسی قرارداد دارد و نمی‌تواند بارسا را ترک کند

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسلونا از لیونل مسی به دلیل تقاضای ترک باشگاه انتقاد کرده و می‌گوید مسی در حال حاضر نمی‌تواند و نباید نوکمپ را ترک کند.

مسی قرارداد دارد و نمی‌تواند بارسا را ترک کند

به گزارش "ورزش سه"، خوان گاسپارت رئیس سابق باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای با رادیو مارکا شرکت کرده و درباره وضعیت اخیر باشگاه و به خصوص اخبار منتشر شده درباره جدایی مسی از نوکمپ صحبت کرد. گاسپارت در این مصاحبه گفت در حالی که بارسا در چنین وضعیت دشواری به سر می‌برد مسی نمی‌تواند و نباید این تیم را ترک کند.

 

1522224

 

گاسپارت که در فاصله سالهای 2000 تا 2003 ریاست باشگاه را به عهده داشته به رادیو مارکا گفت: " مسی نمی‌تواند از بارسا برود. او باید تا سال 2021 بماند. من قرارداد او را دیده ام. مفاد قرارداد خیلی روشن است. بندی که مد نظر او است در تاریخ ژوئن منقضی شده و دیگر هم برنمی گردد. من ترجیح می دهم مسی سال دیگر باشگاه را مجانی ترک کند تا اینکه امسال بخواهد با مبلغی کمتر از 700 میلیون یورو برود".

 

1522535

 

رئیس سابق بارسا در ادامه گفت: " اینجا باشگاه است که حرف آخر را می‌زند و نه بازیکن. باشگاه است که به بازیکنان پول می‌دهد. البته مساله مسی، مساله پول نیست. او یک قرارداد امضا کرده که جای حرف و حدیث باقی نمی گذارد".

 

 

دیدگاه‌ها