کد خبر : 1704468 | 05 شهریور 1399 ساعت 22:07 | 27.9K بازدید | 9 دیدگاه

به دروازه‌بان مان اعتماد داشتیم، بردیم

نامجومطلق: انشاالله یک جام به هواداران می‌دهیم

مربی استقلال می‌گوید کلید برد مقابل پرسپولیس گل محمد دانشگر در ثانیه های پایانی بوده است.

نامجومطلق: انشاالله یک جام به هواداران می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق که روال گذشته به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس حضور یافته بود، صحبت های جالبی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 


**با تغییر سیستم به پرسپولیس شوک دادیم
جا دارد به هواداران و بازیکنان باغیرت که ۱۲۰ دقیقه دویدند. ما سه بازیکن مصدوم دادیم که هر سه در خط دفاع بودند. در نیمه اول بازی خوب و شناور داشتیم. با سیستمی که انتخاب کردیم شوک بزرگی به پرسپولیس زدیم و تغییر سیستم جواب داد. نیمه اول در کنترل بازی و مالکیت فوتبال خوبی داشتیم. یک کل زدیم و سه موقعیت داشتیم.


**حیدری اشتباه کرد، خطای اسماعیلی را گرفت
متاسفانه در نیمه دوم با توجه به اینکه به بچه ها گوشزد کرده بودیم در دقایق ابتدایی کنترل کنند و اجازه نزدیک شدن حریف را ندهند اما اینطور نشد. البته در یک صحنه که فکر کنم آقای حیدری مرتکب اشتباه شدند. خطای هندی که از اسماعیلی گرفتند باعث مصدومیتش شد و از همان فضای خالی بازیکن ما به گل رسیدند.


**کلید برد ما گل ثانیه های پایانی بود
در ادامه بازی متعادل شد و دو تیم احتیاط را در پیش گرفتن اما متاسفانه در دقایق پایانی غافلگیر شدیم و گل خوردیم. خوشبختانه بچه ها در وقت تلف شده گل زدند و کلید برد ما هم همین بود.


**به گلرمان اعتماد داشتیم
ما سه تعویض به دلیل مصدومیت داشتیم که دست مان روی نیمکت خالی شد. با این حال یک گلر خوب داشتیم که به او اعتماد داشتیم و پنالتی زنان خوبی هم داشتیم.


**انشاالله جام را به هواداران هدیه می‌کنیم
گفته بودم که برنده سپاهان- استقلال پای فینال خواهد بود و انشاالله که یک جام به هواداران تقدیم کنیم. جای همه آنها خالی بود و این برد تقدیم به آنها.


**تراکتور تیم پرستاره‌ای است
تراکتور تیم خوبی است و پرستاره. بازی سختی خواهیم داشت. ۱۲۰ دقیقه در این بازی تلاش داشتیم و باید یک ریکاوری خوب داشته باشیم. اما امیدواریم در شهر مقدس جام بگیریم.


**فشردگی بازی‌ها در آسیا به ما لطمه می‌زند
در صورت قهرمانی دربی مجدد برگزار کنیم. این فشردگی بازی اما در آسیا لطمه خواهد زد. نمی توانیم بعد از فینال به بازیکنان استراحت دهیم و امیدوارم آنجا با تمام مشکلات از فوتبال کشورمان دفاع کنیم.


**داور تمرکز لازم را نداشت
فکر می کنم آقای حیدری تمرکز لازم را نداشت. خصوصا روی صحنه ای که گل مساوی را خوردیم. احترام زیادی برای ایشان قایل هستم اما می توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها