کد خبر : 1704476 | 05 شهریور 1399 ساعت 22:27 | 51.9K بازدید | 6 دیدگاه

حسینی ستاره ضیافت پنالتی ‌ها

بغض سیدحسین و اشک‌هایی به قیمت طلا

سیدحسین حسینی بعد از چند ماه سخت با مهار پنالتی کاپیتان پرسپولیس به انتقادات جواب داد و اشک هایش در ورزشگاه خالی آزادی جاری شد.

بغض سیدحسین و اشک‌هایی به قیمت طلا

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در دربی 93 هم مثل دو دربی قبلی در این فصل نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد و دو بار مقابل شوت های بازیکنان پرسپولیس مغلوب شد، اما سر بزنگاه و زمانی که باید، به کمک تیمش آمد تا در پایان اشک شوق بریزد و سایر هم تیمی هایش را تک به تک در آغوش بگیرد.


البته دروازه بان استقلال که طی هفته های اخیر چند باری به خاطر دریافت گل های از راه دور مورد انتقاد قرار گرفته بود، در ابتدای بازی امیدوار بود این بار با کلین شیت دربی را به پایان ببرد، اما شوت محکم و دقیق بشار رسن در دقایق ابتدایی نیمه دوم و ضربه دقیق علی علیپور در پایانی این نیمه، رویاهای حسینی را بر باد رفته جلوه می داد.


چند خروج نامطمئن از حسینی در وقت های اضافه باعث ترس و نگرانی هواداران استقلال برای ضربات پنالتی شده بود. حسینی که پر از انگیزه بود تا بتواند در ضربات سرنوشت ساز پنالتی نتیجه را به سود استقلال رقم بزند، دقیقا در برابر مطمئن ترین پنالتی زن پرسپولیس یعنی احمد نورالهی در همان ضربه اول ایستادگی کرد.


با اینکه نورالهی فکر می کرد با یک ضربه زمینی و دقیق می تواند حسینی را مغلوب کند، اما تشخیص درست دروازه بان استقلال منجر به مهار این ضربه شد تا روحیه آبی ها در پنالتی ها چند برابر شود.

 


در ادامه البته امید عالیشاه توانست برخلاف جهت حسینی پنالتی دوم پرسپولیس را تبدیل به گل کند، اما در پنالتی سوم علاوه بر تشخیص خوب سیدحسین، ضربه اوساگوانا با اختلاف زیادی به بیرون رفت تا همه چیز برای برد استقلال فراهم شود.


بعد از گل شدن پنالتی چهارم استقلال توسط ارسلان مطهری، حسینی که نشان داده خیلی زود احساساتی می شود، در حالی در آغوش بهزاد غلامپور و چند بازیکن دیگر استقلال قرار گرفت که اشک هایش جاری شده بود. آمار مهار یک پنالتی از دو پنالتی داخل چارچوب پرسپولیس یک عملکرد قابل دفاع برای حسینی محسوب می شود.


این لحظات، پایانی خوش برای انتقادات چند ماه اخیر روی سیدحسین حسینی بود که حالا با روحیه ای چند برابر به استقبال فینال جام حذفی می رود. حتی شاید این مهار پنالتی و اشک های حسینی حکم شماره یک ماندن او در استقلال برای فصل بعد را هم داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها