کد خبر : 1704620 | 06 شهریور 1399 ساعت 18:00 | 91.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای خطیب همه می‌دانند شما برای سقوط دست به هر کاری زدید

باقری: تا کی می‌خواهید پشت نقاب‌تان پنهان شوید

مدافع پارس جنوبی به انتقاد از مدیران این باشگاه در پایان فصل و بعد از سقوط تیمش پرداخت.

باقری: تا کی می‌خواهید پشت نقاب‌تان پنهان شوید

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری، مدافع میانی پارس جنوبی که بعد از جدایی از استقلال به این تیم پیوسته بود و توانست رضایت کادرفنی را تا پیش از مصدومیت رباط صلیبی جلب کند، نسبت به حواشی چند روز اخیر و انتقاد مدیران این باشگاه به عملکردش واکنش نشان داد.

 

باقری در ابتدا درباره وضعیت بدنی خود بعد از عمل جراحی رباط صلیبی گفت: در حال حاضر برنامه فیزیوتراپی‌ام را پشت سر می‌گذارم و خوشبختانه توانسته‌ام بدون عصا راه بروم. اگر روند درمانی‌ام خوب پیش برود از چند هفته دیگر تمریناتم را شروع خواهم کرد.

 

وی درباره سقوط پارس جنوبی نیز گفت: اگر بخواهم درباره سقوط حرف بزنم که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و دست خیلی‌ها رو خواهد شد. من تنها دلم برای هواداران این تیم می‌سوزد که خالصانه و صادقانه در کنار ما بودند. مگنو در این تیم مصدوم شد اما کسی حالش را هم نمی‌پرسید و اقدامی برای درمان او صورت نمی‌داد. بعد هم آقای چراغی که همه زندگی‌اش را برای این تیم گذاشت و حتی کرونا گرفت اما هیچکس حالش را هم نپرسید. فکر نمی‌کردم ادعاهایی که آقای رضاییان داشتند به این شکل باشد و با تیم صادق نباشند و به این شکل تا روز آخر با روح و روان بچه‌ها بازی کنند.

 

باقری با اشاره به شرایط تیم در ادامه گفت: متاسفانه وقتی آقای پورموسوی آمدند من مصدوم بودم و نتوانستند بازی کنم اما بچه‌های تیم می‌گفتند که ایشان هم چقدر دست تنهاست و علاوه بر مسائل فنی باید به دنبال برطرف مشکلات مالی و ... تیم هم باشد و وظایف مدیرعاملی هم برگردن ایشان بوده تا آقای رضاییان بتوانند سرگرم شوخی در سر تمرینات باشند و تنها وعده بدهند. وعده‌های بی سرانجام روح و روان بچه‌ها را خراب کرده بود و تا لحظه آخر برای بقا و نتیجه تلاش کردند.

 

مدافع پارس با اشاره به مصدومیت در این تیم گفت: در بازی با سپاهان مصدوم شدم اما به خاطر تیم از کادرفنی خواستم تعویضم نکنند. چند لحظه بعد فشار بیشتری روی من آمد و مصدوم شدم. من به خاطر تیمی که پیراهنش را بر تن دارم می‌جنگم و دوست داشتم به آن کمک کنم. از همان روز اول هم آقای رضاییان گفتند مشکلی نیست و تا آخر کنارت هستیم اما هیچ وقت این وعده هم عملی نشد. در تمام دنیا وقتی بازیکنی به این شکل مصدوم می‌شود حداقل حواس‌شان بیشتر هست اما اینجا حتی مطالبات قراردادم را جلویش را گرفتند و هیچ کس نمی‌داند چکی که برای مطالبات من صادر شده بود، چه سرنوشتی پیدا کرده است.


باقری در ادامه گلایه‌هایش گفت: دنبال حاشیه سازی نیستم و روزی هم از استقلال جدا شدم به خاطر هوادارای این تیم و فرهاد مجیدی که درحق من برادری کردهیچ گلایه‌ای نداشتم ولی این رفتار آقایان جالب است که بعد از سقوط تیم که در آن سهم بزرگی دارند، اینچنین رفتار می‌کنند.

 

 

دیدگاه‌ها