کد خبر : 1704798 | 08 شهریور 1399 ساعت 11:45 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال مثبت ستاره هلندی به بارسلونا

ممفیس دیپای ستاره لیون که مورد توجه بارسا است بعد از هت تریک در اولین بازی لیون در فصل جدید لوشامپیونا به بارسا برای پیوستن به این تیم سیگنالی مثبت ارسال کرد.

سیگنال مثبت ستاره هلندی به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای‌، ستاره هلندی باشگاه لیون فرانسه مدتی است با شایعات متعدد درباره انتقالش به بارسلونا مواجه است. دیپای دیروز در اولین بازی لیون در فصل جدید لوشامپیونا که با پیروزی 4-1 مقابل دیژون به پایان رسید علامتی مثبت برای بارسا ارسال کرد و گفت نمی داند که آیا این فصل را به صورت کامل در لیون سپری خواهد کرد یا نه.

 

1523283

 

دیپای از سال 2017 که با ترک منچستریونایتد به لیون پیوسته تا امروز ستاره بزرگ این تیم بوده. او در 139 بازی برای لیون 57 گل به ثمر رسانده و هت تریکش در بازی دیروز نشان داد که در حال حاضر در اوج آمادگی به سر می برد.

 

دیپای بعد از بازی و در خشش سه گله اش به خبرنگاران گفت: " نمی توانم آینده را حدس بزنم. نمی دانم که فصل را کامل در اینجا سپری خواهم کرد یا نه. من چهار سال است که در لیون هستم و کاپیتان تیم شده ام".

 

1523282

 

ستاره هلندی در ادامه گفت: " ولی وقتی به دوران فوتبالی ام نگاه می کنم می بینم که در افتخاراتم جای قهرمانی چمپیونزلیگ خالی است. در حال حاضر نمی دانم. باید صبر کرد و دید".

 

 

دیدگاه‌ها