کد خبر : 1704801 | 08 شهریور 1399 ساعت 12:05 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف مدافع لیورپول به درگیری با سادیو مانه

اندی رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول اعتراف کرد که در جریان یک بازی در رختکن این تیم با سادیو مانه به شدت درگیر شده است.

اعتراف مدافع لیورپول به درگیری با سادیو مانه

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول اعتراف کرد که در جریان یک دیدار تیمش در رختکن با سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول درگیری شدید پیدا کرده. این ماجرا در جریان دیدار لیورپول و استون ویلا در لیگ برتر و در ماه نوامبر 2019 اتفاق افتاده است.

 

1523286

 

شاگردان یورگن کلوپ در حالی به دیدار استون ویلا رفتند که در اوج قدرت خود بوده و به صدر جدول صعود کرده بودند. ولی در خانه ویلا، لیورپولی‌ها با حریفی سرسخت و سمج روبرو شدند. ویلا تا دقایق پایانی 1-0 جلو بود و به نظر می رسید سه امتیاز را از آن خود خواهد کرد. تا اینکه رابرتسون سه دقیقه مانده به پایان اولین گل فصل خود را زد و سپس سادیو مانه در وقتهای اضافه پیروزی لیورپول را قطعی کرد.

 

یورگن کلوپ بعد از بازی گفت انتظار نداشته این دو بازیکن تیمش گلزنی کنند چرا که آنها در ورود لیورپول به خانه ویلا با هم دعوا کرده بودند. از این دعوا جزئیات بیشتری فاش نشد تا اینکه رابرتسون حالا به آن اعتراف کرده و توضیحاتی ارائه داد.

 

1479273

 

کلوپ در یک برنامه بی تی اسپورت از رابرتسون پرسید: " می خواهی راجع به بین دو نیمه آن بازی صحبت کنی؟ ".

 

رابرتسون در پاسخ گفت: " اولین باری بود که من و سادیو مانه با هم دعوایمان شد".

 

کلوپ گفت: " بین دو نیمه هیچکس فکرش را هم نمی کرد که این دو نفر در نهایت نتیجه بازی را عوض می کنند".

 

و رابرتسون در پاسخ گفت: " شاید بد نباشد اگر باز هم با هم دعوا کنیم چون ظاهراً دعوا با سادیو برای من شانس می‌آورد و باعث می‌شود گل بزنم".

 

دیدگاه‌ها