کد خبر : 1704867 | 08 شهریور 1399 ساعت 18:00 | 53.4K بازدید | 1 دیدگاه

گری نویل:

امیدوارم لیونل مسی در سیتی درخشان ظاهر نشود!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است لیونل مسی در نهایت در نوکمپ باقی خواهد ماند.

امیدوارم لیونل مسی در سیتی درخشان ظاهر نشود!


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد لیونل مسی دیگر علاقه ای به ماندن در لیگ برتر ندارد و احتمالا لیگ برتر و منچسترسیتی مقصد بعدی او خواهند بود. گری نویل آمدن لیونل مسی به لیگ برتر را خوشایند توصیف کرد، اما مدعی شد امیدوار است این بازیکن در تیم رقیب یعنی منچسترسیتی خیلی درخشان ظاهر نشود.

 

1514841

 

گری نویل گفت: "اینکه بارسلونا لیونل مسی را از دست خواهد داد و او دوران ورزشی اش را در این باشگاه به پایان نمی رساند، به نظر من باورنکردنی است. آیا او واقعا می خواهد بارسلونا را ترک کند؟ شاید. البته به نظرم وقتی در نهایت فشار افزایش یافت و مسی با رئیس باشگاه، هیئت مدیره و همه کسانی که مانع جدایی او هستند ملاقات کرد، در نهایت تصمیم به ماندن می گیرد.

 

اما اگر مقصد مسی لیگ برتر باشد به نظرم او شاگرد پپ گواردیولا می شود. آیا من می خواهم چنین اتفاقی رخ دهد؟ فکر می کنم باید بگویم بله، زیرا ایده تماشای بازی های مسی از نزدیک، کاری که من در 10 سال گذشته انجام داده ام، واقعا فوق العاده است. اما من قصد دارم سد راه هواداران جوانی شوم که در هنگام بازگشت به استادیوم ها می توانند بازی های مسی را از نزدیک تماشا کنند؟ خیر. فقط می توانم امیدوار باشم لیونل مسی در منچسترسیتی خیلی درخشان ظاهر نشود."

دیدگاه‌ها