کد خبر : 1704973 | 09 شهریور 1399 ساعت 13:45 | 59.2K بازدید | 2 دیدگاه

لوئیس سوارز با بارسا وارد جنگ می شود؟

اسپورت و گل می گویند که لوئیس سوارز به دنبال این است که حقوق یک سال باقی مانده خود را از بارسا دریافت کند و تنها در این صورت قرارداد خود را با این تیم فسخ خواهد کرد.

لوئیس سوارز با بارسا وارد جنگ می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقم خوردن سنگین ترین شکست تاریخ بارسلونا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ بود که تغییرات بزرگ در این تیم کلید زده شد و در ابتدا کیکه ستین و بعد از آن اریک آبیدال از این باشگاه کنار گذاشته شدند.



بعد از برکناری ستین از بارسلونا، این باشگاه رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد و پس از آن بود که شایعات زیادی درباره لیست خروجی این سرمربی هلندی به گوش رسید. یکی از بازیکنانی که گفته می شود کومان علاقه ای به حفظ او ندارد، مهاجم اروگوئه یعنی لوئیس سوارز است.

 

 

1522362

 



لوئیس سوارز تا تابستان سال 2021 باشگاه کاتالانی قرارداد دارد و بلوگرانا قصد دارد با انجام یک توافق دو طرفه و عدم پرداخت حقوق یک سال آینده این بازیکن او را به فروش برساند اما حالا نشریه کاتالانی اسپورت و بعد از آن گل مدعی شدند سوارز در عین حال که نمی خواهد باعث ایجاد مشکل برای بارسلونا شود اما قصد ندارد از منافع خود نیز کوتاه بیاید و تنها در صورتی قراردادش را فسخ خواهد کرد که بارسا حقوق یک سال آینده او را تمام و کمال بپردازد؛ موضوعی که می تواند بعد از مسی، لوئیس سوارز را هم به یک معضل بزرگ دیگر برای بارسا تبدیل کند.

دیدگاه‌ها