کد خبر : 1705146 | 10 شهریور 1399 ساعت 16:30 | 178.7K بازدید | 5 دیدگاه

آخرین تلاش ها در کاتالونیا

صاعقه 250 میلیون یورویی برای حفظ مسی در بارسا!

یک منبع خبری ادعا کرد بارسلونا برای حفظ لیونل مسی قصد دارد 250 میلیون یورو به عنوان پاداش قرارداد و پیش از امضای هر قرارداد جدیدی به او پرداخت کند.

صاعقه 250 میلیون یورویی برای حفظ مسی در بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، خبرنگار ما در بارسلون به نقل از منابعی در باشگاه بارسلونا اطلاع داد که باشگاه کاتالان تصمیم گرفته برای اطمینان از راضی شدن لیونل مسی به ماندگار شدن در این تیم به او مبلغ 250 میلیون یورو پیشنهاد دهد.

بر این اساس باشگاه بارسلونا به مسی پیشنهاد خواهد داد که مبلغ 250 میلیون یورو تحت عنوان signing bonus یا پاداش قرارداد به او پرداخت شود. این مبلغ به جز هر توافق مالی دیگری است که در قرارداد جدید مسی خواهد آمد و پیش از شروع مذاکرات برای امضای آن قرارداد به مسی پرداخت خواهد شد.

 

 

1523720

 

 

این منبع مدعی است بارسلونا اطمینان دارد که این پیشنهاد مسی را برای ماندگار شدن در کاتالونیا متقاعد خواهد کرد و در نهایت به حرف و حدیثها و گمانه زنی ها درباره آینده او پایان خواهد داد.

 

بزرگترین جنجال تابستان امسال از چند روز پیش و زمانی آغاز شد که لیونل مسی بعد از یک فصل پرتنش و پر از درگیری با مدیریت بارسلونا با ارسال بوروفکسی برای باشگاه اعلام کرد که قصد دارد با توجه به بندی در قراردادش‌، بارسا را ترک کند.

مواضع دو طرفه از سوی باشگاه بارسلون و وکلای مسی از آن پس آغاز شد و شایعات درباره مقصد احتمالی مسی هم هر لحظه مطرح می شد. حتی لالیگا هم به میدان آمد و با حمایت از موضع باشگاه بارسلونا سعی کرد برای اطمینان از ماندگار شدن ابرستاره آرژانتینی در اسپانیا به نوبه خود اقدامی انجام دهد.

 

 

1523611

 

 

بارسا در حالی حاضر به این باج دهی به لیونل مسی شده که در بزرگترین معضل اقتصادی هزاره سوم به سر می برد. پس از شیوع کرونا بارسلونا بیش از 200 میلیون یورو ضرر اقتصادی متحمل شده و در یک نوبت 70 درصد از دستمزد بازیکنان در دوران قرنطینه را کاهش داد.

شرایط در بارسلونا به قدری بغرنج است که ستاره ای چون لوئیس سوارز در فهرست فروش قرار داده شده و این قطعا به دلایلی غیر ورزشی است. ستاره اروگوئه ای با دریافت دستمزد 20 میلیون یورویی و با داشتن 33 سال سن، از ایده های رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا خارج شده اما مورد مسی متفاوت تر از همه است.

 

 

1523500

 

 

فوق ستاره آرژانتینی به نوعی خط قرمز هواداران است و کومان نیز صراحتا تاکید کرده است که فصل بعد روی او حساب می کند. بارتومئو به هیچ عنوان دوست ندارد رئیسی لقب بگیرد که در دوران او لیونل مسی از بارسا جدا شده است. این می تواند لگه ننگی بر پیشانی او باشد که هرگز نیز پاک نخواهد شد.

چهارشنبه پیش رو قرار است اولین دور مذاکرات بین بارتومئو و پدر لیونل مسی صورت بگیرد و رئیس بارسا صراحتا گفته است که مذاکرات او فقط و فقط برای تمدید قرارداد خواهد بود.

او در این ملاقات قرار است پیشنهاد 250میلیون یورویی را به عنوان برگ برنده خود رو کند تا به این طریق مانع رخ دادن تلخ ترین جدایی تاریخ بارسلونا شود. موفق خواهد شد؟

 

 

دیدگاه‌ها