کد خبر : 1705316 | 11 شهریور 1399 ساعت 10:42 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ملی‌پوش رئال مادرید در یک قدمی آرسنال

مذاکرات آرسنال و رئال مادرید بر سر دنی سبایوس پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و ملی‌پوش اسپانیایی رئال فصل آینده را هم در امیریتس توپ خواهد زد.

ستاره ملی‌پوش رئال مادرید در یک قدمی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی‌، آرسنال به امضای یک قرارداد قرضی یک ساله دیگر با رئال مادرید برای در اختیار داشتن دنی سبایوس بسیار نزدیک شده است.

 

1523885

 

سبایوس فصل گذشته را به صورت قرضی از رئال به آرسنال آمده و در شمال لندن بازی می کرد. سبایوس به خصوص در دوران پساکرونا درخشش زیادی داشت و در این دوره عملاً بهترین بازیکن آرسنال بود. آرتتا در این مدت بارها از تمایلش برای در اختیار داشتن دوباره سبایوس گفته بود و حتی اعلام کرد ملی پوش اسپانیایی به او گفته که با بازی کردن دوباره برای آرسنال موافق است.

 

امروز اعلام شد که دو باشگاه آرسنال و رئال مادرید برای امضای یک قرارداد قرضی دیگر درباره سبایوس به توافق بسیار نزدیک شده اند. دو باشگاه مدتی است در این باره در حال مذاکره هستند و اگر بر اساس این اخبار به زودی به توافق برسند سبایوس 24ساله فصل آینده را هم با لباس آرسنال بازی خواهد کرد.

 

1523886

 

سبایوس قصد دارد در تیمی بازی کند که دقایق حضورش در میدان هر چه بیشتر باشد چرا که معتقد است در آستانه جام ملت‌های سال آینده به این ترتیب می‌تواند جایگاهش در تیم ملی اسپانیا را تثبیت کند. به همین دلیل است که او ترجیح می دهد به جای رئال فصل آتی را در آرسنال سپری کند.

 

 

دیدگاه‌ها