کد خبر : 1705342 | 11 شهریور 1399 ساعت 12:22 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک ماه مانده به بسته شدن مهلت نقل و انتقالات اروپا

5 انتقال بزرگ که بازار تابستانی در انتظارشان است

بازار نقل و انتقالات تابستانه امسال تا تاریخ 14 مهر ادامه خواهد داشت و دنیای فوتبال در انتظار چند بمب بزرگ نقل و انتقالاتی است.

5 انتقال بزرگ که بازار تابستانی در انتظارشان است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال به دلیل شرایط استثنایی ناشی از بحران کرونا دیرتر از همیشه بسته خواهد شد و تیمها تا تاریخ 14 مهر برای انتقال بازیکنان مد نظر خود زمان خواهند داشت دنیای فوتبال در انتظار چند بمب خبری در این بازه زمانی است. در این گزارش به برخی از مهمترین نقل و انتقال‌های بزرگی که دنیای فوتبال انتظارشان را می کشید می پردازیم.

 

لیونل مسی

کجا می‌رود؟ منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، اینترمیلان، یوونتوس

 

داستان جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا بدون شک بزرگترین شوکی بود که امسال تابستان به دنیای فوتبال وارد شد. مسی با ارسال یک فکس به باشگاهی که تمام عمر فوتبالی اش را در آن سپری کرده بود گفت که رابطه شان به پایان رسیده است.

 

1523939

 

البته اختلاف بین دو طرف شدید است. مسی می‌گوید می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند ولی بارسا می‌گوید هر تیمی خواهان او باشد باید 700 میلیون یورو به بلوگرانا پرداخت کند. تا این لحظه احتمال انتقال ستاره آرژانتینی به منچسترسیتی بالا به نظر می‌رسد.

 

تیاگو آلاکانتارا

کجا می‌رود؟ لیورپول، آرسنال

فینال لیگ قهرمانان و فتح این جام ممکن است آخرین بازی تیاگو برای بایرن باشد و باشگاه آلمانی به صراحت از این احتمال صحبت کرده.

 

1523940

 

درحالیکه احتمال پیوستن او به یورگن کلوپ در لیورپول بیشتر به نظر می‌رسد اما نباید از تلاش آرسنال برای به خدمت گرفتن تیاگو صرفنظر کرد. بایرن برای تیاگو 25 میلیون یورو می خواهد ولی لیورپول و آرسنال این مبلغ را در شرایط فعلی زیاد می بینند.

 

کای هاورتز

کجا می‌رود؟ چلسی

به نظر می‌رسد چلسی سرانجام موفق شده خیالش را از بابت به خدمت گرفتن کای هاورتز از بایر لورکوزن راحت کند. ولی باید دید آیا تیم لندنی حاضر است مبلغ مد نظر لورکوزن یعنی 100 میلیون یورو را برای این پدیده آلمانی پرداخت کند؟

 

1523936

 

فرانک لمپارد بیشترین اصرار را برای خرید هاورتز به مدیریت باشگاه چلسی داشته و در روزهای اخیر بعد از آنکه روزنامه بیلد اعلام کرد هاورتز در اولین جلسه تمرینی لورکوزن شرکت نکرده به نظر می‌رسد باید انتقال او به چلسی را قطعی بدانیم.

 

کالیدو کولیبالی

کجا می‌رود؟ منچسترسیتی

سیتی که فصل گذشته با لشگری از مدافعین مصدوم روبرو بود مصمم است کولیبالی را از ناپولی به خدمت بگیرد. کولیبالی در ناپل بسیار محبوب است و هواداران ناپولی راضی به از دست دادنش نیستند. اما با توجه به قدرت مالی سیتی و علاقه پپ به او بعید به نظر می‌رسد این انتقال انجام نشود.

 

1523938

 

آداما ترائوره

کجا می‌رود؟ لیورپول، منچسترسیتی، بارسلونا

ستاره اسپانیایی ولوز با درخشش در فصلی که گذشت تیم‌های زیادی را شیفته خود کرده. او به خصوص مورد توجه کلوپ و گواردیولا قرار گرفته و این دو به شدت خواهان حضورش در تیم شان هستند. قیمت مد نظر ترائوره از طرف باشگاه ولوز 80 میلیون یورو اعلام شده.

 

1523941

 

بارسلونا هم علاقه زیادی به جذب او دارد و باید دید آیا کومان هم او را مهره ای مناسب برای تیمش می داند و برای خرید مهاجم اسپانیایی به مدیریت بارسا فشار می آورد؟

 

دیدگاه‌ها