کد خبر : 1705470 | 11 شهریور 1399 ساعت 23:33 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده یونایتد: بازی برابر مسی شگفت انگیز خواهد بود

میسون گرین وود، پدیده انگلیسی منچستر یونایتد از حضور احتمالی لیونل مسی در لیگ برتر انگلیس استقبال کرد.

پدیده یونایتد: بازی برابر مسی شگفت انگیز خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که هفته گذشته اعلام شد لیونل مسی درخواست جدایی خود را به باشگاه بارسلونا ارسال کرده، به سرعت شایعات درباره این فوق ستاره آرژانتینی به تیتر اول تمام نشریات و منابع ورزشی دنیا تبدیل شد. با این حال در این بین گفته می‌شود که منچسترسیتی از بیشترین شانس برای جذب مسی برخوردار خواهد بود.

 

 

1523904

 

 

پدیده جوان منچستریونایتد که در فصل 20-2019 عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و حتی به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شد، از انتقال احتمالی لیونل مسی به لیگ برتر انگلیس، حتی به تیم رقیب یعنی منچسترسیتی هیجان زده به نظر می‌رسد. میسون گرین وود در این باره گفت: " طبیعی است که قرار گرفتن در برابر لیونل مسی شگفت انگیز خواهد بود. همه فوتبالیست های جوان درباره مسی چیزهای زیادی می دانند.

 

حضور در یک زمین و بازی در برابر او رویای دیگری است که می‌تواند به وقوع بپیوندد. نه فقط برای من بلکه برای همه. آمدن کسی که بتواند شخصیت برجسته ای را به لیگ برتر القا کند، اتفاق بزرگی محسوب می شود."

 

گرین وود درباره انتقال احتمالی دانی فن دبیک به منچستریونایتد نیز گفت: " این بخشی اختیارات مربوط به باشگاه است اما من برخی از بازی‌های را تماشا کرده‌ام و به نظر می‌رسد که یک بازیکن خوب و آینده دار است بنابراین حضورش در اینجا برای ما خوب خواهد بود."

 

 

1489023

دیدگاه‌ها