کد خبر : 1705520 | 12 شهریور 1399 ساعت 12:12 | 48.6K بازدید | 2 دیدگاه

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا

برای حفظ مسی در بارسا، کار از کار گذشته

ویکتور فونت نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید احتمال خروج لیونل مسی از بارسلونا بالا رفته و ممکن است برای حفظ او دیگر دیر شده باشد.

برای حفظ مسی در بارسا، کار از کار گذشته

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید از این می ترسد که زمان برای حفظ لیونل مسی در این تیم از دست رفته باشد. فونت می‌گوید متاسفانه احتمال خروج مسی از بارسا حالا افزایش یافته.

 

1524156

 

مسی هفته گذشته با ارسال یک فکس به دفتر باشگاه بارسلونا خواهان جدایی از این تیم شد و بمب بزرگی در دنیای فوتبال منفجر کرد. از آن زمان مسی و وکلایش و باشگاه بارسلونا به نوبه خود مدعی هستند که با توجه به مفاد قرارداد او نظرشان صحیح است. مسی و وکلایش مدعی هستند او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد نوکمپ را ترک کند ولی بارسلونا می‌گوید هر تیمی خواهان مسی باشد باید بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او را فعال کند.

 

ویکتور فونت که نامزد شرکت در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا است در گفتگو با اسکای گفت: " اینطور به نظر می‌رسد که دیگر دیر شده. ولی بارسا بهترین باشگاه فوتبال دنیا است و ما هر کاری بتوانیم می کنیم تا ارتباط باشگاه با لیونل مسی حفظ شود".

 

1524155

 

فونت در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: " امید همه این است که او تصمیمش را عوض کند و برگردد. تا زمانی که همه چیز رسماً تمام نشده باشد همچنان امید هست. برای همین من واقعاً امیدوارم که تصمیم مسی عوض شود. هر چند چنین چیزی بعید به نظر می‌رسد. بنابراین تلاش ما باید این باشد که این ماجرا هر چه آرام‌تر و بی دردسرتر انجام شود و پیوند و ارتباط باشگاه بارسا و لیونل مسی به کلی خراب نشود و از بین نرود".

 

 

دیدگاه‌ها