کد خبر : 1705580 | 12 شهریور 1399 ساعت 17:47 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی کوتینیو با بایرن و بازگشت رسمی به بارسا

ستاره برزیلی امروز با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود، از بایرن مونیخ خداحافظی کرد.

خداحافظی کوتینیو با بایرن و بازگشت رسمی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه فیلیپ کوتینیو در روزهای پایانی حضور در بایرن مونیخ عملکرد مناسبی ارائه داد و در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و خصوصا برتری تاریخی 8-2 مقابل بارسلون نقش آفرینی کرد، اما شرایط مالی باشگاه آلمانی به گونه ای نبود که 120 میلیون یورو پرداخت کرده و قرارداد او را دائمی سازد.

 

 

1522014

 

 

با حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا حالا احتمال زیادی وجود دارد فصل بعد شاهد حضور فیلیپ کوتینیو در ترکیب این تیم باشیم. این ستاره برزیلی تا هفته پیش پیش درگیر رقابت های لیگ قهرمانان با لباس بایرن مونیخ بود و به همین دلیل با هماهنگی با کادر فنی بارسلونا، در تاریخ 18 شهریور و دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه می شود.

 

 

1519714

 

 

او که با بایرن فاتح سه گانه شد، با منتشر کردن یک متن در اینستاگرامش، از این باشگاه خداحافظی کرد:« دوست دارم که از همه هواداران، کادر فنی و بازیکنان به خاطر این فصل بسیار خوب تشکر کنم. واقعا سالی بسیار خوب و فراموش نشدنی بود.

 من چیزهای زیادی در بایرن یاد گرفتم و سه گانه را کسب کردم و این باعث می شود همیشه این تیم را در خاطر داشته باشم. از همه شما تشکر می کنم. برای بایرن بهترین ها را آرزو می کنم.»

 

دیدگاه‌ها