کد خبر : 1705744 | 13 شهریور 1399 ساعت 18:01 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

رامون کالدرون:

رئال چاره ای جز فروش رایگان گرت بیل ندارد

رامون کالدرون رئیس سابق رئال معتقد است باشگاه مادریدی چاره ای جز فسخ قرارداد با گرت بیل ندارد.

رئال چاره ای جز فروش رایگان گرت بیل ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد دارد هر چه زودتر با گرت بیل قطع همکاری کند و به دوران حضور هفت ساله او پایان بدهد. ستاره ای که سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست، دیگر جایی در برنامه های زین الدین زیدان ندارد و در 12 بازی انتهای فصل رئال تنها دو بار به میدان رفت.

 

 

1524216

 

 

باشگاه رئال تاکنون تکلیف خیلی از بازیکنانی که در برنامه های زیدان قرار نداشتند را روشن کرده است. آلفونس آرئولا، خسوس وایه خو، اشرف حکیمی، خاوی سانچز، اسکار رودریگز، رینیر ژسوس و تاکه فوسا کوبو قرضی یا قطعی راهی تیمی دیگر شدند. خامس و براهیم دیاز هم امروز و فردا راهی اورتون و میلان خواهند شد و وضعیت سرخیو رگیلون و دنی سبایوس نیز به زودی روشن می شود. در این بین تنها گرت بیل است که همچنان بلاتکلیف به نظر می رسد

 

 

1524425

 

 

رامون کالدرون رئیس رئال بین سال های 2006 تا 2009 در مورد وضعیت مبهم گرت بیل در باشگاه مادریدی گفت:« می دانم که در روز آخر پنجره نقل و انتقالات در تابستان گذشته رئال پیشنهادی از لیگ انگلیس برای فروش بیل دریافت کرد.

آنها 100 میلیون یورو پیشنهاد دادند و رئال این پیشنهاد را رد کرد چرا که فکر می کردند که گرت بیل بازیکن مهمی در تیم شان خواهد بود. بیل در سال 2013 با قراردادی شش ساله به تیم ملحق شد و نکته عجیب این بود که در سال 2016 و با حضور زیدان، باشگاه تصمیم به تمدید قراردادش تا 2022 گرفت.

نمی دانم که چرا این اتفاق رخ داد اما در پایان فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018، زیدان به مدیر باشگاه گفت که رونالدو را حفظ کند و بیل را بفروشد. مدیر کاملا تصمیم برعکسی گرفت و زیدان هم از تیم رفت و بعد از آن، اختلافات میان زیدان و این بازیکن بیشتر و بیشتر شد. هواداران خشمگین و دلخور هستند چرا که دیده اند بیل در بازی ها بی تفاوت است.»

 

کالدرون ادامه داد:« اجازه ندارم که اسم باشگاه انگلیسی مذکور را ببرم هر چند که می دانم کدام تیم بوده است و فکر می کنم که در رئال مادرید اختلاف وجود داشت و تصمیم گرفتند که او را نفروشند چرا که فکر می کردند که بازیکن مهمی خواهد بود و می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

در هر صورت معتقدم خود بازیکن هم نمی خواهد برود و قصد کاهش دستمزدش را نیز ندارد. درست است که بیل دستمزد بالایی دریافت می کند اما خود باشگاه در سال 2016 تصمیم گرفت دستمزدش را افزایش بدهد.

 

 

1512701

 

 

برای هر باشگاهی مشکل است که چنین دستمزدی را بپردازد، به خصوص وقتی شرایط این روزهای فوتبال را بدانیم. فکر می کنم که وکیل بیل دیروز به اسپانیا رفته تا مذاکراتی داشته باشد اما فکر نمی کنم که باشگاهی بتواند دستمزد او را بپردازد. از طرفی رئال برای فروش او پول می خواهد که همین مسئله انتقالش را غیرممکن می کند.

فکر می کنم که رئال مادرید مجبور شود که او را رایگان بفروشد اما فکر نمی کنم که باشگاهی حاضر شود برای بازیکنی 31 ساله دستمزد بالایی پرداخت کند. بازیکنی که در دو سال اخیر، هیچ ثباتی در بازی خود نداشته است.»

دیدگاه‌ها