کد خبر : 1705864 | 14 شهریور 1399 ساعت 02:47 | 67K بازدید | 8 دیدگاه

قرارداد با کمپانی جنجالی به شش برابر ارزش واقعی

متهم شدن بارتومئو در پرونده "بارسا گیت"

نشریه ال موندو دپورتیوو ادعا کرد که پلیس ایالت کاتالونیا، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، را به فساد و استفاده مالی شخصی از منابع این باشگاه متهم کرد.

متهم شدن بارتومئو در پرونده "بارسا گیت"

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در فصل اخیر با بحران های زیادی دست به گریبان بوده و در چند روز گذشته نیز شایعه جدایی لیونل مسی، این باشگاه را در صدر اخبار قرار داد.

تنها چند ساعت قبل بود که اعلام شد که ممکن است این ستاره آرژانتینی در فصل پیش رو نیز در نوکمپ بماند تا خیال هواداران این تیم کمی راحت شود اما اکنون خبر اتهامات جدید به بارتومئو در رابطه با پرونده ای که به "بارسا گیت" معروف شده، بار دیگر می تواند شرایط آبی و اناری ها را بحرانی کند.

براساس این اتهامات، بارتومئو متهم است در معامله هایی که از سوی باشگاه انجام داده، فوایدی مالی برای خود در نظر گرفته است.

چند ماه قبل بود که برنامه ال لارگرو در شبکه کادنا سِر مدارکی را فاش کرد که نشان می داد این باشگاه به یک کمپانی مبلغی پرداخت کرده تا به وجهه افراد مختلف از جمله بازیکنان خودی مانند مسی و جرارد پیکه که مخالف ریاست بارتومئو هستند، در شبکه های اجتماعی لطمه بزنند.

 

1521660

 

از دیگر افرادی که در این پروژه به آنها حمله شده بود، اسطوره های سابق باشگاه مانند ژاوی هرناندز، کارلس پویول و گواردیولا و همین طور نامزدهای ریاست باشگاه، آگوستی بندیتو و ویکتور فونت، بودند.

کمپانی ای که توسط باشگاه بارسلونا برای این کار استخدام شده بود، I3 Ventures بود که علاوه بر خراب کردن وجهه مخالفان بارتومئو، در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و فیس بوک به حمایت از او می پرداخت.

اکنون اعلام شده که بارتومئو مبلغی حدود 6 برابر ارزش واقعی با این شرکت قرارداد امضا کرده و اکنون مقامات در حال بررسی دلایل این قرارداد غیرمعمول هستند.

این در حالی است که بعد از انتشار گزارش کادنا سر، باشگاه بارسلونا در بیانیه اعلام کرد که با هیچ کمپانی ای برای تخریب وجهه یا حمایت از در شبکه های اجتماعی هیچ قرارداد و همکاری ای نداشته است.

دیدگاه‌ها