کد خبر : 1705900 | 14 شهریور 1399 ساعت 13:00 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: امیدوارم عملکردمان‌ مثل ۱۰ ماه قبل باشد

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا می‌گوید که موفقیت در لیگ ملت های اروپا برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مانچینی: امیدوارم عملکردمان‌ مثل ۱۰ ماه قبل باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه ای طولانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در رقابت های ملی ایجاد شد، بالاخره مسابقات لیگ ملت های اروپا از شب گذشته کلید خورد؛ بازی هایی که امشب نیز ادامه خواهد یافت و در یکی از مهم ترین آنها ایتالیا به مصاف بوسنی می رود.

 

روبرتو مانچینی پیش از دیدار تیمش مقابل بوسنی گفت: " ما امیدواریم که از 10 ماه پیش و همان جایی که متوقف شدیم دوباره شروع کنیم. همچنین امیدوارم که هواداران همچنان ما را دنبال کنند. تاکنون تیم ملی کشور ما عملکرد خوبی را از خود ارائه داده است اما ما هنوز در هر زمینه از نظر فنی و تاکتیکی جای پیشرفت داریم. ما هر روز برای پیشرفت تلاش می کنیم."

 

 

1442748

 

 

ایتالیا در حالی امشب به مصاف بوسنی می‌رود که سرمربی این تیم معتقد است حضور در مراحل پایانی رقابت‌های لیگ ملت های اروپا برای آتزوری از اهمیت بالایی برخوردار است. مانچینی در این باره گفت: " این رقابتی است که ما به آن بسیار اهمیت می دهیم. از زمانی که ما کار را به دست گرفتیم با 12 پله صعود روبه‌رو شدیم و حالا باید خودمان را بین 10 تیم قدرتمند و برتر تثبیت کنیم. رقابت‌های لیگ اروپا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه فینال ها در ایتالیا برگزار می‌شود."

دیدگاه‌ها