کد خبر : 1706031 | 15 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: کمی شاداب‌تر بودیم پیروز می شدیم

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل بوسنی گفت لاجوردی‌ها در این دیدار سرزندگی لازم را نداشتند و گر نه می توانستند به پیروزی برسند.

مانچینی: کمی شاداب‌تر بودیم پیروز می شدیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا دیروز در اولین مسابقه خود در فصل جدید رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به مصاف بوسنی و هرزگوین رفت و با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد. در این مسابقه ادین ژکو گل اول مسابقه را برای بوسنی به ثمر رساند و در ادامه استفانو سنسی کار را به تساوی کشاند تا شاگردان مانچینی به یک امتیاز این مسابقه اکتفا کنند تا رکورد 11 پیروزی پیاپی ایتالیا با هدایت مانچینی متوقف شود.

 

1524863

 

سرمربی ایتالیا در پایان بازی گفت: " ما در اواخر بازی تلاش کردیم و چند موقعیت هم داشتیم ولی بازیکنان ما اواخر بازی خسته شده بودند. البته از اینکه پیروز نشدیم ناراحتیم ولی ما امروز سرزندگی لازم را نداشتیم".

 

مانچینی در ادامه گفت: " این بازی خیلی شبیه مسابقه قبلی ما با بوسنی در تورین بود که در مقدماتی یورو2020 انجام دادیم. بوسنی مثل آن بازی عقب نشسته بود و منتظر حمله ما بود تا به ضدحمله امید ببند. ما اگر کمی شاداب تر بودیم نتیجه دیگری رقم می خورد. روند پیروزی های پیاپی ما بالاخره باید تمام می شد و ما خوشحالیم که این روند با یک تساوی به پایان رسید و نه با یک شکست".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها