کد خبر : 1706052 | 15 شهریور 1399 ساعت 10:46 | 111.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های کاپیتان سابق پرسپولیس درباره خرید اول استقلال

گویا مسئولان شهر خودرو نمی‌خواهند به اجبار بازیکنی را در جمع خود نگه دارند و با توجه به اصرار استقلالی‌ها برای جذب مدافع این تیم، گویا باید منتظر رقم خوردن این انتقال بود.

حرف‌های کاپیتان سابق پرسپولیس درباره خرید اول استقلال

به گزارش "ورزش سه" یکی از گزینه‌های مدنظر مدیران استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانه، محمدحسین مرادمند مدافع شهر خودرو است که نمایش‌های درخشانی را در جمع عنابی‌پوشان از خود به جای گذاشته است و از روز آغازین نقل و انتقالات نامش در حوالی استقلال و حتی دیگر تیم پرطرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس به گوش می‌رسید؛ اما گویا مذاکرات میان مرادمند و استقلالی‌ها به شکل جدی انجام شده و احتمال انتقال او به این تیم بیشتر است.

 

مرادمند که عصر جمعه نیز در تمرینات شهر خودرو حضور داشت و ترجیح داده تا آخرین لحظه به نظم و انضباط در تیم پایبند بماند، در انتظار رضایت نهایی شهر خودرویی‌هاست؛ حسین بادامکی سرپرست تیم شهر خودرو درباره جدایی مرادمند گفت: مذاکرات نه تنها با استقلال بلکه با تیم‌های دیگر هم در حال انجام است و مدیران باشگاه درباره آینده مرادمند تصمیم خواهند گرفت.

 

اما گویا سیاست باشگاه شهر خودرو حفظ اجباری بازیکنان نیست و آن‌ها معتقدند اگر بازیکنی دلی نخواهد در این تیم بازی کند، رضایت‌نامه‌اش را صادر خواهند کرد و گویا توافقات لازم برای پرداخت وجه رضایت‌نامه مرادمند هم در حال انجام است؛ چرا که وی با مشهدی‌ها قرارداد دارد و تیم خواهان او باید مبلغی را به عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شهر خودرو پرداخت کند.

 

اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، مراحل نهایی انتقال حسین مرادمند به استقلال در حال انجام است و این مدافع که حتی خبر احتمال لژیونر شدنش هم به گوش می‌رسید، به احتمال فراوان در لیگ بیستم در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها